//
کدخبر: ۱۹۸۱۴۷ //

تجهیز ماموران کلانتری‌ها و ۱۱۰ به لباس‌های دوربین‌دار

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درخصوص تجهیز ماموران کلانتری‌ها و 110 به لباس‌های دوربین‌دار، اظهار داشت: در هر لحظه 200 نفر از ماموران پلیس پیشگیری مجهز به لباس دوربین‌دار هستند.

 تجهیز ماموران کلانتری‌ها و 110 به لباس‌های دوربین‌دار
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت درخصوص تجهیز ماموران کلانتری‌ها و 110  به لباس‌های دوربین‌دار، اظهار داشت: در هر لحظه 200 نفر از ماموران پلیس پیشگیری  مجهز به لباس دوربین‌دار هستند.

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان این مطلب که تخصیص لباس دوربین‌دار به کلانتری ها براساس وضعیت جغرافیایی محل، نوع کلانتری و حادثه و جرائم منطقه و ارزیابی اخبار واصله است، تصریح کرد: لباس‌های دوربین‌دار به شخص تحویل نشده، بلکه تحویل کلانتری است و بعد از پایان شیفت هر مامور به نفر بعدی تحویل داده می‌شود.

این مقام ارشد پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که تمام مامورانی که برای موضوعاتی اعم ازدرگیری و سرقت عازم ماموریت می‌شوند حتما ملبس به لباس دوربین‌دار هستند، گفت: درصددیم تا تمام ماموران کلانتری را مجهز به لباس دوربین‌دار کنیم.

گفتنی است سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا  پیشتر درخصوص لباس‌های دوربین‌دار پلیس اظهار داشت: با توجه به اهمیت رعایت حقوق شهروندی، استفاده از دوربین‌های البسه نیروهای گشتی پلیس می‌تواند در جهت انجام وظیفه بهتر ماموران پلیس به خصوص در برخورد ماموران با جرائم آشکار و کنترل نحوه برخورد با اینگونه جرائم موثر باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۸۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان