//
کدخبر: ۱۹۳۷۰۶ //

ارائه خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی مرکز توان‌بخشی هلال احمر در شیفت عصر

معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال احمر با اشاره به ظرفیت بالای مرکز جامع توان‌بخشی در ارائه خدمات به توانخواهان، از فعالیت این مرکز در شیفت عصر خبر داد.

ارائه خدمات فیزیوتراپی و کاردرمانی مرکز توان‌بخشی هلال احمر در شیفت عصر
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسن صفاریه، معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی هلال احمر با اشاره به ظرفیت بالای مرکز جامع توان‌بخشی در ارائه خدمات به توان‌خواهان از فعالیت این مرکز در شیفت عصر خبر داد.

وی اظهار کرد: مرکز جامع توان‌بخشی جمعیت هلال احمر ضمن برخورداری از کلینیک‌های مشاوره تخصصی توسط پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، مغز و اعصاب، ستون فقرات، ارتوپدی اطفال، گوش و حلق و بینی، روان‌شناسی و روان‌پزشکی، دارای بخش‌های تولید کفش طبی، ارتز و پروتز اندام تحتانی، فیزیوتراپی، هیدروتراپی، کاردرمانی کودکان و بزرگسالان، گفتار درمانی، شنوایی شناسی، تغذیه و توانمندسازی ذهن و روان است که با بهره‌مندی از نیرو‌های مجرب خدمات پیشرفته توانبخشی به مراجعان ارائه می‌کند.

معاون بهداشت، درمان و توان‌بخشی با تاکید بر سهم عمده این مرکز در خدمت رسانی به معلولان، جانبازان شهر تهران و بیماران ارجاعی از سایر شهر‌ها و استان‌های کشور، افزود: مرکز جامع توان‌بخشی با استفاده از برترین امکانات سخت افزاری و در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، در حال ارائه خدمات با کیفیتی بالاتر و مناسبتر نسبت به سایر مراکز و بخش‌های خصوصی است.

صفاریه با تاکید بر اینکه بخشی از هزینه‌های درمان مراجعان و بیماران کم برخوردار در این مرکز توسط جمعیت هلال احمر و خیرین تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: مرکز جامع توانبخشی دارای کلینیک‌های تخصصی توان‌بخشی سکته مغزی، انحراف ستون فقرات و قطع عضو است که به ارائه خدمات جامع چند تخصصی و تیمی به بیماران می‌پردازد.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر توان پاسخگویی و ارائه خدمات این مرکز، بیشتر از ظرفیت مراجعان فعلی است، عنوان کرد: از اصحاب رسانه و پزشکان متخصص فعال در این عرصه دعوت می‌شود تا نسبت به معرفی و ارجاع بیماران و مددجویان به منظور بهره گیری از خدمات، با این مرکز همکاری کنند.

معاون بهداشت، درمان و توان بخشی افزود: مرکز جامع توان‌بخشی هلال احمر به منظور افزایش رضایتمندی مراجعان و سهولت بهره گیری از خدمات واحد‌های توانمندسازی مغز ذهن و روان، حرکات اصلاحی، فیزیوتراپی و کاردرمانی از ابتدای تیرماه سال جاری نسبت به ارائه خدمات به مراجعان در شیفت کاری عصر آمادگی خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان