//
کدخبر: ۱۸۸۵۸۱ //

بارش شدید باران در چهار استان

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در استان‌های کرمان، شمال فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی خواهد بود.

بارش شدید باران در چهار استان
به گزارش فرتاک نیوز،

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۲۹ اردیبهشت ماه) در استان‌های واقع در نواحی جنوب، جنوب شرق، شرق، غرب و شمال غربی کشور رگبار بالا باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا (۳۰ اردیبهشت ماه) علاوه بر این مناطق بارش در جنوب غرب، مرکز، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز در استان‌های البرز، کرج و تهران ادامه می‌یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: شدت بارش در این روز در استان‌های چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، غرب کرمان و شرق هرمزگان خواهد بود.

به گفته وی سه‌شنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) بارش به‌جز غرب و جنوب غرب در اغلب مناطق کشور ادامه خواهد داشت.چهارشنبه (اول خرداد ماه) نیز بارش در نوار غربی کاهش پیدا می‌کند و در سایر نقاط کشور ادامه می یابد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنج شنبه (۲ خردادماه) بارش پراکنده برای مرکز سواحل دامنه‌های البرز و برخی مناطق شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان اظهار کرد: فردا (۳۰ اردیبهشت ماه) آسمان تهران نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.دمای هوا در این روز در گرمترین زمان ۳۲ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت سه شنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دما در این روز به ۳۱ و ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان