//
کدخبر: ۱۸۲۵۵۲ //

افتتاح سامانه « سیوا » با هدف دریافت زباله های خشک منازل

در حاشیه جشنواره «بهترین ها از دور ریختنی ها»، با حضور مدیران شهری و برای اولین بار در سطح شهرداری های کشور، سامانه ی «سیوا» رونمایی شد.

افتتاح سامانه « سیوا » با هدف دریافت زباله های خشک منازل
به گزارش فرتاک نیوز،

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری سمنان گفت: این سامانه به سفارش مدیریت پسماند شهرداری سمنان طراحی و شهروندان می توانند با مراجعه به سایت www.seeva.ir   و پس از ثبت نام از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

صادق کاشیان تصریح کرد: اپلیکیشن این سامانه نیز تا 15 روز آینده آماده می شود و شهروندان می توانند از طریق اپلیکیشن نیز با مدیریت پسماند شهرداری سمنان در ارتباط باشند.  

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان نیز گفت: در این سامانه شهروندان پس از جمع آوری زباله های خشک، آدرس خود را اعلام و پس از آن ماشین های مخصوص جمع آوری زباله های خشک سازمان مدیریت پسماند به منزل و یا محل کار شهروندان مراجعه و با دریافت زباله ها، بسته های تشویقی از قبیل شارژ موبایل، شارژ کارت شهروندی و دیگر اقلام را به آنها پرداخت می کند.

حمیدرضا پیوندی افزود: این سامانه برای اولین بار در سطح شهرداری های کشور انجام می شود و تلاش کردیم در جهت تفکیک زباله و ترویج فرهنگ بازیافت زباله، در وقت و زمان شهروندان صرفه جویی و سهولت این کار را برای شهروندان داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: با آموزش ها و اقدامات صورت گرفته در طول سال های گذشته، موفق شدیم بیش از 65 درصد تفکیک زباله از مبدا را انجام دهیم و امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر شهروندان شاهد رشد این درصد و داشتن شهری پاک و سربز باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان