//
کدخبر: ۱۸۲۱۵۲ //

خدمت‌رسانی ویژه شرکت واحد در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در طول ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مکان مصلی حضرت امام خمینی (ره) از تاریخ ۴ اردیبهشت لغایت آخرین روز کار نمایشگاه، خدمت‌رسانی ویژه‌ای را به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

 خدمت‌رسانی ویژه شرکت واحد در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب
به گزارش فرتاک نیوز،

 شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در طول ایام برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مکان مصلی حضرت امام خمینی (ره) از تاریخ ۱۳۹۸.۰۲.۰۴ لغایت آخرین روز کار نمایشگاه، خدمت‌رسانی ویژه‌ای را به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه می‌نماید.

بر این اساس، علاوه بر سرویس دهی خط ۵ اتوبوس‌های تندرو که در مسیر پایانه علم و صنعت و میدان آرژانتین تردد دارد تقویت دیگر خطوط عبوری از مصلی حضرت امام خمینی (ره) سه خط از مبادی مصلی تهران به مقاصد میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و میدان آزادی نیز جهت خدمات‌دهی ویژه به علاقه‌مندان به نمایشگاه کتاب راه‌اندازی خواهد شد.

همچنین سامانه معلولین و جانبازان نیز در این ایام جهت رفاه حال این عزیزان، برای بازدید از نمایشگاه کتاب، خدمات حمل و نقلی ارائه می‌نماید.

لازم به ذکر است ساعت کار سرویس‌های ویژه یک ساعت قبل از شروع به کار و یک ساعت بعد از پایان کار نمایشگاه از ساعت ۹ صلح لغایت ۲۱ شب خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان