//
کدخبر: ۱۸۰۴۹۸ //

تاکید دبیرکل جمعیت هلال احمر در برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امداد

دبیرکل جمعیت هلال احمر از برخورد جدی با افراد و گروه‌هایی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی بویژه چادرهای امدادی این جمعیت می‌کنند، خبر داد.

تاکید دبیرکل جمعیت هلال احمر در برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امداد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر محمودرضا پیروی پس از دستور دادستان کل کشور و دیدار با معاونان او از هماهنگی کامل و اقدامات قوه قضاییه در برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی و اظهارکرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خرید و فروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر افزود: کلیه اقلام امدادی بویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر بطور رایگان بین آسیب‌دیدگان از حوادث طبق پروتکل‌های مشخص توزیع می‌شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست بنابراین هرگونه اقدام در این زمینه طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیرمجاز در اموال عمومی و قابل پیگرد قضایی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی - انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان