//
کدخبر: ۱۷۷۱۱۵ //
رئیس شورای شهر کرمانشاه:

شورای شهر بر ارائه خدمات به شهروندان نظارت کامل دارد

غلامرضا امیری رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری کرمانشاه گفت: وظیفه شورای شهر نظارت برعملکرد می باشد و ورود به عملیات اجرایی جز وظایف شورا نمی باشد.

شورای شهر بر ارائه خدمات به شهروندان نظارت کامل دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریت شهر کرمانشاه در تمامی مناطق، سازمانها و معاونت ها گفت: وظیفه شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی نظارت برعملکرد شهرداری است و ورود به مباحث عملیاتی و اقدامات اجرایی به هیچوجه در حیطه شرح وظایف شورای اسلامی شهر نیست.

به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، حاج غلامرضا امیری افزود: نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر طی 24 ساعت گذشته باحضور در تمامی مناطق سطح شهر بر نحوه ارائه خدمات به شهروندان در شرایط بحرانی نظارت کامل داشته و به محض اعلام نیاز از سوی شهرداری، شورای اسلامی شهر در راستای وظایف نظارتی خود جلسه اضطراری برگزار خواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان که در روزهای اخیر با صبر و حوصله، همکاری لازم را با مجموعه خدمتگزار در شهرداری کرمانشاه به عمل آوردند تا شرایط بحرانی را تا این لحظه به خوبی پشت سر بگذاریم تقدیر و تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان