//
کدخبر: ۱۷۶۹۶۶ //

استاندار البرز:از شهروندان می‌خواهیم هشدارها را جدی بگیرند

استاندار البرز با تأکید بر اینکه طی ۲۴ ساعت آینده میزان بارش‌ها در استان به ۸۰ میلی‌متر می‌رسد، از شهروندان و مسافران خواست از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار البرز:از شهروندان می‌خواهیم هشدارها را جدی بگیرند
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیز الله شهبازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: از مسافران و شهروندان البرزی می‌خواهیم از اسکان در مسیر و بستر رودخانه‌ها و تردد در جاده‌های منتهی به طالقان و چالوس به جد خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند و تدابیر لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی ناشی از وقوع سیل و سیلاب اندیشیده شده است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم هشدارها را جدی بگیرند.

استاندار البرز با اشاره به تقویت سامانه بارشی نسبت به دیروز و افزونی بیش‌ازپیش بارش‌های پیش‌بینی‌شده توسط مدل‌های هواشناسی به‌ویژه در استان البرز از همشهریان عزیز و مسافران نوروزی خواست از توقف و برپایی چادر در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی به‌ویژه در ارتفاعات البرز مرکزی پرهیز کنند.

شهبازی با اعلام هشدار وقوع سیل به‌واسطه شدت بارش‌ها طی ۲۴ ساعت آینده، گفت: از شهروندان البرزی و مسافران تقاضا می‌شود که به اخبار مدیریت بحران توجه کرده و از ترددهای غیرضروری به‌ویژه طی ۲۴ ساعت آینده امتناع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان