//
کدخبر: ۱۷۶۹۱۸ //

آمادگی آبفای کرمانشاه برای مقابله با سیلاب احتمالی

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه گفت: این مجموعه برای مقابله با سیلاب احتمالی در آمادگی کامل به سر می برد.

 آمادگی آبفای کرمانشاه برای مقابله با سیلاب احتمالی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه  علیرضا تختشاهی اظهار داشت: این شرکت نیز مانند سایر دستگاه های اجرایی به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش کامل به سر می برد، در این میان تمامی مرخصی ها لغو  و نیروها فراخوان و تجهیزات مورد نیاز نیز تامین شده است.

به گفته تخت شاهی سرکشی و بازرسی از شبکه های آب رسانی در تمامی شهرستان های استان  انجام شده و تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای امداد و حوادث پای کار هستند افزود: حریم منابع آبی با کیسه های شن و ماسه تجهیز شده اند همچنین دستگاه های ژنراتور برق در این منابع آماده به کار هستند تا در صورت قطعی برق مشکلی حادث نشود.

تخت شاهی خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان ها نظیر هرسین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و کرند منابع تامین آب چشمه و سراب است که در آن ها تجهیزات لازم برای ذخیره سازی اضطراری آب تامین شده است.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به بالا رفتن کدورت آب طی چندین نوبت در مناطق زلزله زده تصفیه خانه اضطراری در کرند غرب آماده به کار است.

33

تخت شاهی همچنین از آمادگی دستگاه های بسته بندی آب خبر داد و گفت : بالا رفتن کدورت آب به معنای آلودگی آب از نظر  میکروبی و شیمیایی نیست و در شهرهایی مانند کرند غرب ، هرسین،  گیلانغرب و سرپل ذهاب که احتمال کدورت آب وجود دارد تمهیدات لازم اتحاد شده و مخازن آب کاملا پر هستند و تانکرهای تامین آب شرب و آب بسته بندی  نیز فراهم  میباشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان