//
کدخبر: ۱۷۳۴۲۸ //
معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

باید فضای کسب و کار را سامان و واحدهای راکت را راه‌اندازی شود

نشست مطبوعاتی و رسانه توسعه و عملکرد معاونت اقتصادی در سالن تدبیر و امید تشکیل شده است.

 باید فضای کسب و کار را سامان  و واحدهای راکت را راه‌اندازی شود
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر هدایت حاتمی معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در این نشست گفت: رسانه می‌تواند در بخش توسعه نقش‌آفرینی نماید رسانه در تمام بخش‌ها تاثیرگذار است در نقد و عملکردها و بهبود وضع کشور موثر واقع شود.

IMG_ (16)

معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: اولین و مهم‌ترین دغدغه اشتغال در کرمانشاه است و در رفع بیکاری به عنوان معضل می‌باشد و تورم هم به عنوان دومین نسبت به سطح کشور خیلی بالا رفته و استانی که درآمد سرانه پایین و نرخ بیکاری بالاست و توجه به اقشار آسیب‌پذیر است که به علت ضعف درآمد نمی‌تواند استعدادهای آنان شکوفا شود.

دکتر حاتمی ادامه داد: دغدغه چهارم بخش به اقتصاد بحث حاکمیت و دولت به مردم است چون مردم اولین نعمت حاکمیت و دولت هستند ضرورت دارد که به این مردم توجه ویژه بشود و اگر مردم ببینند که در رفع معظلات کار شده خودشان هم به  خوشبین خواهند شد و کمک خواهند کرد.

او افزود: باید فضای کسب و کار را سامان دهیم و واحدهای راکت را راه‌اندازی نمایم.

معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تولید ما زیادتر شده است ولی قدرت خرید پایین آمده است و التهاب ایجاد شده در بازار و همه این‌ها دامن می‌زند به این کمبودها و اتکار در بازار به وجود می‌آورد.

دکتر حاتمی ادامه داد: سبد مصرفی اقشار کمبود درآمد توزیع می‌شود و این هدف استاندار هم بر این نکته تاکید دارد که باید بیشتر اقشار کم درآمد را حمایت کرد.

او افزود: سهم صنعت کرمانشاه خیلی کم‌ است چون از روز اول کم بوده ولی وضع ما نسبت به کشور بد نیست ولی در خدمات و کشاورزی خوب است.

معاونت امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: 139 واحد صنعتی فعال شده است و هیچ‌وقت نگذاشته‌ایم که برق این واحدهای صنعتی قطع شود.

دکتر حاتمی ادامه داد: تمام تلاش‌مان خواهیم کرد در کشاورزی، مشاغل خانگی، ... و از معضل بیکاری خارج شویم.

او افزود: زیرساخت‌ها،تولیدصادراتی و رفتار صادراتی است که زیرساخت 2.6 میلیارد دلار صادراتی داشته‌ایم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۳۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان