//
کدخبر: ۱۷۱۰۷۷ //

تمامی محورهای مواصلاتی باز است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: از غروب امروز با خروج موج بارشی از جزایر خلیج‌فارس، وزش بادهای شدید که به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت در خلیج‌فارس و نقاطی از تنگه هرمز می‌رسد سبب طوفانی شدن دریا خواهد شد.

تمامی محورهای مواصلاتی باز است
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا صفا ایسینی افزود: با وجود ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان هرمزگان تاکنون اتفاق خاصی پیش نیامده است.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان هرمزگان باز است، خاطرنشان کرد: تمامی بنادر استان هرمزگان در حال فعالیت بوده و تردد دریایی شناورها در حال انجام است.

صاف ایسینی با اشاره به اینکه با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی هرمزگان تمامی نیروهای امدادی در حال آماده‌باش هستند، اضافه کرد: از غروب امروز با خروج موج بارشی از جزایر خلیج‌فارس، وزش باد‌های شدید که به بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت در خلیج‌فارس و نقاطی از تنگه هرمز می‌رسد سبب طوفانی شدن دریا خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در خصوص بارش‌های صورت گرفته طی 24 ساعت گذشته تا ساعت 9:30 امروز، بیان کرد: شهرستان میناب با 17.3 میلی‌متر در رتبه نخست و پس‌ازآن شهرستان رودان و پارسیان با 17.2 میلی‌متر و 12.4 میلی‌متر بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی در پایان در خصوص میزان بارندگی در شهرستان بندرعباس گفت: میزان بارش در شهرستان بندرعباس تا ساعت 9:30 نیز 11.8 میلی‌متر بوده است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۰۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان