//
کدخبر: ۱۶۹۳۸۷ //

آسمان کشور از نیمه هفته آینده بارانی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز، سوم اسفندماه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش‌بینی می‌شود که با ورود سامانه بارشی از اواسط هفته آینده با جوی متغیر روبه‌رو خواهیم بود.

آسمان کشور از نیمه هفته آینده بارانی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«امین‌حسین نقشینه» روز جمعه افزود: امروز بعداز ظهر برای برخی نقاط غرب کشور و سواحل خلیج فارس و تنگه هرمز، افزایش ابر با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 
وی اظهار داشت: بعداز ظهر فردا همین بارش‌ها را روی دامنه مرکزی و زاگرس جنوبی خواهیم داشت که در برخی از نقاط بوشهر، کرمان و بخش‌هایی از خلیج فارس هم این سامانه بارشی فعال و شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود. 
نقشینه ادامه داد: از روز یکشنبه، برای ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی نقاط از جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. 
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده، سامانه بارشی جدید و فعالی شمال غرب و جنوب کشور را دربرخواهد گرفت که انتظار بارش در بیشتر نواحی کشور خواهیم داشت.

*** وضعیت هوای تهران/ گرم‌ترین و سردترین نقاط کشور
نقشینه درباره وضعیت هوای تهران گفت: امروز پایتخت آسمانی صاف و نیمه ابری خواهد داشت که این وضعیت برای فردا هم پایدار خواهد ماند با این تفاوت که فردا و پس‌فردا شاهد غبار صبحگاهی هم خواهیم بود. 
این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بیشینه دمای امروز پایتخت در مهرآباد و شمیران 10 درجه سانتیگراد است که نشان از افزایش نسبی دما دارد. 
وی ادامه داد: کمینه دمای فردا صبح تهران در شمیران، صفر درجه و در مهرآباد 1 درجه سانتیگراد خواهد بود.
وی درباره گرم‌ترین و سردترین نقطه کشور هم گفت: شهرکرد و همدان امروز صبح با بیشینه دمای 4 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با 25 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین نقاط کشور هستند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان