//
کدخبر: ۱۷۰۸۸۱ //

احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از باز بودن محور کرج-چالوس خبر داد و گفت: با توجه به احتمال ریزش بهمن در مسیر، رانندگان در مسیرهای بهمن‌گیر توقف نکنند.

احتمال ریزش بهمن در جاده چالوس
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد جهانی اظهار کرد: از ساعات اولیه صبح امروز پنجشنبه نهم اسفندماه، بارش برف در محور کرج چالوس متوقف شده و در حال حاضر جوی آرام در این مسیر حاکم است.

وی ادامه داد: با توجه به قطع شدن برف و افزایش تدریجی دما، احتمال ریزش بهمن به علت آب شدن برف‌ها وجود دارد بر این اساس از رانندگان تقاضا می‌شود در نقاط بهمن گیر این جاده توقف نکنند.

وی افزود: مسافران قبل از تردد دراین جاده حتماً باید وسایل گرمایشی، خوراکی در خودروی خود داشته باشند و قبل از حرکت از داشتن زنجیر چرخ و ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: در حال حاضر تردد در محور کرج چالوس به صورت عادی در جریان است و مشکل خاصی گزارش نشده است.

معان امداد و نجات هلال احمر البرز گفت: در پی بارش برف سنگین در محور کرج چالوس دو مسافر در پناهگاه هلال احمر اسکان داده شدند.

محمد حسین وطنی اظهار کرد: دیشب شاهد بارش شدید برف در محور کرج – چالوس بودیم که این امر کاهش دید و ترافیک سنگین در این محور را در پی داشت.

وی با اشاره به توزیع بسته غذایی در بین مسافران خبر داد وگفت: دیشب 87 بسته غذایی بین مسافران گرفتار در برف و ترافیک جاده چالوس توزیع شد. علی رغم ایجاد شرایط خاص و بارندگی، دیشب حادثه خاصی در این محور اتفاق نیفتاد و نیروهای هلال احمر به عملیاتی اعزام نشدند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۰۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان