//
کدخبر: ۱۶۷۳۲۹ //

آغاز ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از شنبه آینده

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه آنلاین ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان خبر داد و گفت: ثبت نام این سفرها از شنبه هفته آینده آغاز می شود.

آغاز ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از شنبه آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

جمشید تقی زاده در حاشیه افتتاح سامانه ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان در نمایشگاه بین المللی گردشگری گفت: ثبت نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از شنبه هفته آینده آغاز می شود و بازنشستگان می‌توانند در تورهای سیاحتی و زیارتی به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

وی با اشاره به شعار «در خانه نمانیم» ادامه داد: راه اندازی سامانه تورهای آنلاین سفربرای بازنشستگان به منظور تحقق این شعار طراحی شده است و امیدواریم بازنشستگان به همراه خانواده های خود از مزایای سفرهای سیاحتی و زیارتی بهره مند شوند همچنین از این پس بازنشستگان می توانند نام نویسی برای استفاده از برنامه های سفرهای نوروزی را از طریق این سامانه به صورت غیرحضوری انجام دهند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در این مراکز اقامتی و گردشگری، بازنشستگان از 20 درصد تخفیف برای صرف غذا و همچنین 50 درصد برای اقامت  و اسکان در هتل و اقامتگاهها برخوردار می شوند.

تقی زاده گفت: سعی شده امکان ثبت نام آنلاین سفرهای نوروزی برای 50 هزار نفر از بازنشستگان فراهم شود.

وی در مورد هزینه سفر گفت: برای یک نفر بازنشسته با یک نفر همراه 740 هزار تومان کمک هزینه سفر داده می شود.

تقی زاده افزود: صندوق بازنشستگی سعی دارد امور رفاهی و معیشتی و همچنین مباحث مربوط به رفاه و گردشگری و سفرهای بازنشستگان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی با اشاره به حمایت از یک میلیون و 421 هزار بازنشسته ادامه داد: به این منظور خدمات ویژه ای شامل بیمه تکمیلی سفرهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی و همچنین تاسیس دهکده های سلامت به منظور رفاه بازنشستگان و خانواده های آنها نیز در نظرگرفته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان