//
کدخبر: ۱۶۳۷۲۸ //

آخرین وضعیت پیگیری احتساب سنوات تحصیلی دانشجویان ورودی ۸۸ تربیت معلم

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به تشریح آخرین وضعیت پیگیری احتساب سنوات تحصیلی دانشجویان ورودی ۸۸ تربیت معلم پرداخت.

آخرین وضعیت پیگیری احتساب سنوات تحصیلی دانشجویان ورودی ۸۸ تربیت معلم
به گزارش فرتاک نیوز،

علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش  در واکنش  درباره «احتساب سنوات تحصیل تریت معلم ورودی های 88» و «عدم احتساب سنوات تحصیل دانشجویان ورودی 88 تربیت معلم به عنوان سابقه»، اظهار کرد: در این خصوص با سازمان اداری و استخدامی در حال بررسی هستیم.

وی ادامه داد: همان سال‌ها که این افراد پذیرفته شدند همزمان با اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری شد و این قانون تمام قوانین متناظر با خودش را لغو کرده است که از جمله آنها قانون متعهدین به خدمت است.

الهیار ترکمن اضافه کرد: در حقیقت در سال‌های اول و دوم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری هر چه قانون مغایر و متناظر را داشتیم، اجازه اجرا آنها نداشتیم زیرا صراحتاً در قانون آمده بود که قوانین قبلی لغو می‌شود.

وی افزود:‌ بعدها در یکی از اصلاحیه‌های قانون تعین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی بحث ماده 6 قانون متعهدین خدمت برقرار شد؛ البته آنجا نگفتند که آیا شامل دو سال وقفه می‌شود یا خیر. فقط گفته بودند ماده 6 دوباره برقرار شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر در حال پیگیری هستیم و از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنیم که امیدواریم بتوانیم به یک نتیجه برسیم تا این افراد بتوانند از سنوات تحصیلی در سابقه کاری‌شان استفاده کنند.

الهیار‌ترکمن در پاسخ به این پرسش که «این موضوع چه زمانی به نتیجه خواهد رسید؟»، گفت: نیاز به مجوزهای قانونی دارد که البته جزو برنامه‌های قابل پیگیری است و در دستور پیگیری قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان