//
کدخبر: ۱۶۱۶۵۵ //

لطفی: از اطلاعات فرهنگیان در نرم افزار"سینا" سوءاستفاده می‌شود

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار عملیاتی شدن وعده ها درباره فرهنگیان شد.

لطفی: از اطلاعات فرهنگیان در نرم افزار"سینا" سوءاستفاده می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن لطفی در جلسه علنی امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، بیان‌ کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش، فرهنگیان را مانند خانواده‌ خود بدانید و دلسوزانه برای رفع مطالبات به حق و قانونی آنان تلاش کنید. حتما خاطرتان هست که چه وعده‌هایی در زمان رای اعتماد خود دادید، ولی متاسفانه دریغ از عملی شدن این وعده‌ها.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: آقای بطحایی باید به حال این وضعیت گرمایشی مدارس گریست. چرا فقط منتظر هستید تا اتفاق ناخوشایندی برای فرزندان مردم بیفتد و در مراسم عزاداری آنها شرکت کنید تا کی باید شاهد قربانی شدن دانش‌آموزان سرزمینمان در مدارس به دلیل سوء مدیریت و سوء تدبیر باشیم.

لطفی گفت: آقای وزیر آموزش و پرورش! دلیل تزریق پول به برنامه پر طرفدار تلویزیونی برای تبلیغ شما چیست؟ آیا به نظر شما راه‌اندازی نرم افزار "سینا" توسط اطرافیان شما که به نفع عده ای خاص می‌باشد، ظلم به فرهنگیان نیست؟ اطرافیان شما با فشار تمام اطلاعات مربوط به فرهنگیان را جهت سوءاستفاده در اختیار این عده قرار می‌دهند.

نماینده مردم رزن در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، بیان‌ کرد: آقای وزیر! چرا هر سال به علتی مشکلی به مشکلات کشاورزان اضافه می‌شود. چرا به جای کمک به کشاورزان و چرا به جای رسیدگی به امور آنها، آنها را با مشکلاتی روبرو می کنید. دلیل نبود کود شیمیایی و کاهش 50 درصدی آن چیست؟ بیمه محصولات کشاورزی به چه درد کشاورزان می خورد؟ تضمین قیمت محصولات کشاورزی بر عهده چه کسی است؟ چرا از ثبات قیمت ها خبری نیست؟ در اسرع وقت به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۶۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان