//
کدخبر: ۱۵۷۲۵۵ //
در مراسم معارفه عنوان شد:

تشریح اولویت های دکتر طلوعی در مدیریت شهری کرمانشاه

آیین معارفه دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه برگزار شد.

تشریح اولویت های دکتر طلوعی در مدیریت شهری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم تکریم مهندس آرش رضایی و دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با حضور مهندس هوشنگ بازوند، فضل ا... رنجبر فرماندار کرمانشاه، مهرداد سالاری معاونت عمرانی استانداری، غلامرضاامیری رییس شورای اسامی شهر کرمانشاه و دیگر اعضای شورای شهر، حامد لعل بخش سرپرست شهرداری ، و تعداد زیادی از مدیران استان و پرسنل شهرداری در تالار شهر برگزار گردید.

 در این مراسم و بعد از صحبت های غلامرضا امیری، دکتر علیرضا شهرستانی و مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، نوبت به سخنرانی دکتر  سعید طلوعی شهردار جدید کرمانشاه رسید تا پشت تریبون قرار بگیرد.

وی در بخشی از صحبت های خود و بعد از این که از حضورش در کرمانشاه و خوشحالی از اینکه خداوند این محبت را به او داشته که به خدمت مردم کرمانشاه بپردازد، به بخشی از اهداف خود در دوران مدیریت در شهرداری کرمانشاه اشاره نمود و گفت: بحث ارتقا و نگهداشت شهر در تمامی حوزه ها شامل ترافیک،خدمات شهری و...با جدیت دنبال می شود.

دکتر طلوعی افزود:توسعه زیر ساخت ها و خدمات شهر با تاکید بر عدالت شامل(بزرگراه ها،جمع آوری آبهای سطحی ،حمل و نقل ریلی ،تاکسی و اتوبوس و بی آر تی )صورت می گیرد.

شهردار کرمانشاه از  بهبود ساز و کارهای در آمدزایی و در آمدهای پایدار و صدور پروانه  و جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف خبر داد و افزود:افزایش ارتقا سرانه خدماتی درون شهری در قیاس منطقه ای و محلی(میدان تره بار،مجموعه ورزشی،مجموعه فرهنگی محلات و مناطق)هم در زمره کارهای در دست اقدام شهرداری قرار می گیرد.

تصاویر خاص و دیدنی از مراسم تودیع و معارفه شهردار کرمانشاه (2)

وی رسیدگی به بافت های فرسوده را  با ایجاد دفاتر نوسازی و لکه های فرسوده امری مهم دانست وتوسعه و هوشمند سازی و شفافیت سیستم و  و رفع مشکلات مالی و املاکی، را هم از کارهای در دست اقدام برشمرد.

طلوعی گفت:ساماندهی سیما و منظر شهر و تقویت هویت تاریخی در صنعت گردشگری را هم نباید از نظر دور داشت و تصریح کرد:در این شرایط رفاه پرسنل  هم از جمله کارهای در دست اقدام است.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۷۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان