//
کدخبر: ۱۴۹۷۸۸ //

برنامه ریزی مدیریت شهری برای آماده‌سازی معابر برای تردد معلولان

نژادبهرام گفت: در خصوص آماده‌سازی معابر برای تردد معلولان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است.

 برنامه ریزی مدیریت شهری برای آماده‌سازی معابر برای تردد معلولان
به گزارش فرتاک نیوز،

زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در خصوص آماده‌سازی معابر برای تردد معلولان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است و قرار است تا پایان سال جاری هر منطقه یک معبر مناسب‌سازی شده برای معلولان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه دو پارک برای معلولان در تهران داریم، گفت: بنده نماینده شورا در ستاد بهسازی معابر هستم و اعلام می‌کنم حداقل در سه سال آینده معابر زیادی در تهران برای معلولان مناسب‌سازی می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر گفت: بودجه اختصاصی خاص برای بهسازی معابر در نظر گرفته‌ایم و موضوع متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.

نژادبهرام در پاسخ به این پرسش که برخی از معلولان برای سوار و پیاده شدن در تاکسی دچار مشکل هستند، گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنم.

وی در خصوص تردد معلولان در اتوبوس و مترو گفت: در برخی از ایستگاه‌های مترو هنوز آسانسورهایی برای این افراد آماده‌سازی نشده است سعی می‌کنیم در سال آینده بودجه‌ای برای این منظور در نظر بگیریم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر با بیان اینکه درصد به درصد مناسب‌سازی را پیش می‌بریم، گفت: در حال حاضر 10 ایستگاه مترو مجهز به آسانسورهای مخصوص معلولان است؛ اولین کاری که باید صورت گیرد این است که اطلاع رسانی شود کدام ایستگاه مجهز به آسانسور مخصوص معلولان هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۹۷۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان