//
کدخبر: ۱۴۶۲۳۰ //

مهارت های امدادی به مشمولان نظام وظیفه آموزش داده می شود

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: طرح دوره های آموزشی بدو خدمت، مهارت های امداد و نجات سربازان و مشمولان معافیت از خدمت سربازی، با همکاری سازمان هلال احمر تا پایان امسال اجرایی می شود.

 مهارت های امدادی به مشمولان نظام وظیفه آموزش داده می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار موسی کمالی افزود: طبق تفاهم نامه منعقد شده با سازمان هلال احمر، قرار است تمام مشمولان خدمت وظیفه در بدو خدمت مهارت های امداد و نجات را فراگیرند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح گفت: طرح مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شامل مقاطع زمانی قبل از شروع خدمت وظیفه، در حین انجام خدمت وظیفه و پس از آن با هدف تأمین نیاز نیروهای مسلح در دفاع و تأمین امنیت کشور و کمک به اشتغال‌پذیری و تسهیل ورود آنها به بازار کار انجام می‌گیرد.

سردار کمالی افزود: ایجاد جذابیت و نگرش متعالی نسبت به خدمت سربازی در سطح جامعه، خوشایند کردن خدمت وظیفه عمومی و افزایش نشاط کارکنان وظیفه و همچنین افزایش بهره ‌وری کارکنان وظیفه و استفاده بهینه از اوقات فراغت آنان از دیگر اهداف این آموزش ها است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سربازان با آموزش مهارت های امدادی می توانند در شرایط بحران عملکرد مناسبی داشته باشند.

سردار کمالی افزود: سالانه 400 هزار سرباز به دوره خدمت اعزام و حدود 100 تا 150 هزار نفر مشمول معافیت می شوند که در نظر داریم یکی از شروط تحویل کارت معافیت را فراگیری مهارت های امداد و نجات قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح هنوز در برنامه های آموزشی مراکز قرار نگرفته است اما تا پایان امسال جزو برنامه های آموزشی قرار می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۲۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان