//
کدخبر: ۱۴۵۹۷۲ //

صاحبان تاکسی‌های فرسوده بخوانند

بنابر گفته مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور آن دسته از رانندگانی که خودروی آنها به سن فرسودگی رسیده ولی شرایط نوسازی ناوگان در کشور فراهم نیست می‌توانند در سامانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اعلام آمادگی کنند و تازمانی که شرایط نوسازی فراهم نشده، مشمول جریمه نخواهند شد.

صاحبان تاکسی‌های فرسوده بخوانند
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی ضامنی  درباره اینکه آیا با متوقف شدن فرآیند نوسازی آن دسته از خودروهایی که هنوز موفق به نوسازی نشده‌اند جریمه می شوند یا خیر؟ گفت: در مصوبه دولت در رابطه با تعیین سن فرسودگی ناوگان تاکسیرانی که حدود یکماه پیش نیز به تصویب رسید، اعلام شده است که خودروهای فرسوده مانند تاکسی که به سن 10 سال رسیده‌اند اما امکان نوسازی برای آنها در کشور فراهم نیست، اگر در سامانه نوسازی ناوگان اعلام آمادگی کنندتا زمانی که شرایط نوسازی مهیا نشده،مشمول جریمه نخواهند شد.

وی ادامه داد: اما اگر شرایط نوسازی فراهم شود ولی افراد اقدام نکنند قاعدتا مشمول جریمه خواهند شد و در هر 24ساعتی که از دوربین‌ها گذر کنند جریمه اعمال  می شود.

مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز به بحث معاینه فنی خودروها اشاره کرد و گفت: هر خودرویی که از 4 سال بیشتر سن دارد باید گواهی‌ معاینه فنی را اخذ کند تا مشمول جریمه نشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان