//
کدخبر: ۱۳۷۳۱۲ //
هشدار شرکت مخابرات کرمانشاه به شهروندان:

فریب تماس‌های تلفنی مشکوک را نخورید

فریب تماس‌های تلفنی مشکوک را نخورید
به گزارش فرتاک نیوز،

محجوب رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات کرمانشاه ضمن هشدار به عموم مردم استان کرمانشاه گفت: مخابرات کرمانشاه تحت هیچ عنوانی جهت فروش سیم کارت وخدمات تلفن ثابت و اینترنت با شهروندان تماس تلفنی برقرار نمی‌کند.

او افزود: هم استانی‌های عزیز  فریب تماس‌های تلفنی مشکوک جهت ارائه خدمات تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت را نخورند و از دادن اطلاعات شخصی و یا آدرس خودداری نمایند .

رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات کرمانشاه گفت: اخیراً مشاهده شده، افرادی در تماس با مشترکین تلفن ثابت و  همراه اول، ایشان را به دلیل خوش حسابی، برنده خدمات مختلف مخابراتی از جمله نصف قیمت بودن هزینه مکالمه، اینترنت رایگان، سیم کارت، ارتباط نصف قیمت بین‌الملل و... اعلام می‌نمایند.

محجوب ادامه داد:در حالی که مخابرات منطقه کرمانشاه جهت اعلام خدمات و برندگان جشنواره‌های خود از کانال‌های اطلاع‌رسانی  معتبر خود مانند سایت www.tck.ir و دفاتر فروش رسمی  استفاده نموده و تماس تلفنی با مشترکین گرفته نمی‌شود .

او افزود :فروشندگان مذکور رابطه‌ای با همراه اول و یا مخابرات منطقه کرمانشاه نداشته و مشترکین نباید به اعتبار مخابرات و همراه اول، به آنها اعتماد کنند.

رئیس اداره روابط عمومی مخابرات کرمانشاه  گفت:مشترکین برای اطلاع از برندگان طرح‌های تشویقی همراه اول و خرید سیم کارت  می‌توانند از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای همراه اول ، دفاتر خدمات مشترکین و پورتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir، اقدام به خرید سیم کارت با قیمت مصوب کنند.

محجوب ادامه داد: این تماس گیرندگان با ذکر نام و آدرس شرکت مخابرات از اعتبار و اعتماد مردم به این شرکت سواستفاده می‌نمایند و ضروری است هم استانی‌های عزیز با هوشیاری بیشتری عمل نموده، از دادن اطلاعات شخصی یا آدرس  و نیز خرید این محصولات  خودداری فرمایند.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان