//
کدخبر: ۱۳۶۶۲۱ //

آماده‌سازی ۱۶ ‌هزار اتوبوس برای اربعین

عامری گفت: 16 هزار اتوبوس، 46 هزار مینی‌ بوس و 46 هزار سواری برای تسهیل تردد زائران کربلای معلی در سراسر کشور آماده می‌شوند.

 آماده‌سازی ۱۶ ‌هزار اتوبوس برای اربعین
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور گفت: نرخ حمل و نقل مسافر در اربعین همچنان همانند سال گذشته است و شرکت‌های تعاونی مسافری تنها بخشی است که تاکنون نسبت به سال گذشته تغییر قیمتی نداشته است.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور اظهار کرد: در سال گذشته حدود 73 هزار سرویس به مرزهای مختلف ایران و عراق داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود امسال هم این تعداد سفر را پیش رو داشته باشیم و با آمادگی کامل به استقبال سفرهای عتبات می‌رویم.

عامری گفت: در ایام اربعین16 هزار اتوبوس، 46 هزار مینی‌ بوس و 46 هزار سواری مسئولیت جابه‌جایی زائران از نقاط مختلف کشور به مقصد پایانه‌های مرزی را دارند و افزایش قیمتی که در این مدت پیش روی زائران است به دلیل پوشش هزینه‌های سفر یک سر خالی خودروها و با توجه به ترافیک سنگین مسیرهای خروجی صورت گرفته است.

وی گفت: شرکت‌های تعاونی مسافربری مجوز افزایش قیمت در ایام  اربعین تا دو برابر قیمت  سال قبل را دارند و وسایل نقلیه با قیمت‌های سال گذشته خدمات خود را ارائه می‌دهند و پایین‌ترین قیمت بلیت اتوبوس برای این ایام 70 هزار تومان و بالاترین قیمت هم 150 هزار تومان خواهد بود که این موضوع بستگی به وسیله نقلیه و نوع خدمات و VIP بودن آن دارد  و با هرگونه گرانفروشی برخورد قانونی می‌کنیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان