//
کدخبر: ۱۳۳۸۴ //
کعبی فرد؛

اجرای طرح اسقبال از بهار در ایستگاه‌های مترو

معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران از اسفندماه سال 95، سعی در اجرای مطلوب برنامه‌های استقبال از بهار سال ۹۶ را دارد.

اجرای طرح اسقبال از بهار در ایستگاه‌های مترو

به گزارش فرتاک نیوز، اجرای طرح اسقبال از بهار در ایستگاه‌های مترو عامر کعبی فرد معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران ،  اظهار داشت: در روزهای پایانی سال با توجه به ازدحام جمعیت در ایستگاه‌ها تمهیداتی برای افزایش ظرفیت جابجایی مسافران در تمام خطوط انجام می شود، همچنین تسهیلات ویژه در پنج‌شنبه آخر سال در خط یک به ویژه در ایستگاه شاهد و حرم مطهر در اولویت برنامه‌های این معاونت قرار دارد.

وی با بیان اینکه به منظور آراستگی خطوط، تا پایان سال جلوه بصری زیبایی به ایستگاه‌های مترو داده می‌شود، تصریح کرد: بر همین اساس نظافت و شستشوی نمای ایستگاه‌‌ها، ساختمان، فضاهای مسقف، نظافت کف، دیوار سالن‌ها، حریم ریلی و سرویس‌های بهداشتی و صندلی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره‌برداری مترو ادامه داد: همچنین تزیین فضای سبز و کاشت گل‌ها و گیاهان فصلی، کاشت نهال‌ها، هرس و نظافت محوطه فضای سبز ایستگاه‌های رو زمینی، رفع نواقص تابلوهای هنری، نصب و راه اندازی تعدادی اینورتر جهت ارتقا روشنایی ایستگاه‌های خطوط، نورپردازی و زیباسازی سکوها و ورودی برخی ایستگاه‌ها در راستای برنامه‌های زیباسازی معاونت امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران قرار دارد.

کعبی فرد بیان داشت: تیم‌های تعمیراتی برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌ها مستقر و آماده انجام خدمات هستند و به همین منظور هماهنگی و همکاری با شهرداری‌های مناطق مختلف جهت زیباسازی فضاهای بیرونی ایستگاه، هواکش‌های میان تونلی، پل‌های روگذر مجاور ایستگاه‌ها، سرویس خارج از برنامه آسانسورها و پله‌های برقی از جمله اقداماتی است که در حوزه تأسیسات و در آستانه سال جدید در حال انجام است.

معاون امور ایستگاه‌های شرکت بهره برداری مترو تهران اضافه کرد: برنامه ریزی و پیگیری برای راه اندازی آسانسورهای غیرفعال به منظور خدمت رسانی بهتر به مسافران در ایستگاه‌های ارم سبز، شهید بهشتی، گلشهر و ایستگاه‌های نیمه شمالی خط یک انجام می شود.

وی افزود: همچنین رفع نواقص ساختمانی چاله آسانسورهای ایستگاه شهید صدر نیز آغاز و پروژکتورهای نسل جدید به جای لامپ‌های قدیمی جهت روشنایی بهتر ایستگاه‌ها و رفع مشکل خیرگی نصب و راه اندازی شده است.

کعبی فرد در پایان گفت: عملیات رسوب زدایی، نقاشی، روانکاری سامانه تهویه تمامی ایستگاه‌ها و بازکردن، انتقال، سرویس و شست و شو و نصب کندانسورهای کولرهای گازی ایستگاه‌ها و تهویه نیز انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان