//
کدخبر: ۱۳۳۰۳۵ //
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

مرکز توانبخشی سرپل‌ذهاب با استاندارد بهزیستی ساخته شده است

مرکز توانبخشی سرپل‌ذهاب با استاندارد بهزیستی ساخته شده است

مرکز توانبخشی سرپل‌ذهاب با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر محسنی‌بندپی سرپرست وزارت کار، رفاه و تعاون، دکتر فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، جمالی‌نیا فرماندار شهرستان سرپل ‌ذهاب، کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت و رئیس سازمان ایمیدرو، رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، دکتر قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مدیران و مسئولان و معاونین استاندار و تنی چند از مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۴_۱۵-۱۶-۱۵
دکتر مهدی کرباسیان معاون معاون وزیر صمت و رئیس سازمان ایمیدرو اظهار داشت: این مرکز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال طی هفت ماه با حمایت مالی سازمان ایمیدرو ساخته شده است، و امکان ارائه خدمات به سه‌هزار و ۹۰۰ نفر از معلولان این منطقه را دارد.

او افزود: ساخت این مجتمع توانبخشی از ۲۰ اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است و پیش‌بینی ما این بود تا اوایل مرداد به بهره‌برداری برسد که به دلیل برخی مشکلات پیش آمده امروز شاهد افتتاح آن بودیم.

رئیس سازمان ایمیدرو ادامه داد: این مرکز با الگو گرفتن از پیشرفته‌ترین مراکز کشور ساخته شده است، و سازمان ایمیدرو از نظر مهندسی از بهترین مصالح برای ساخت این مجتمع استفاده کرده است.

کرباسیان ادامه داد: برای ساخت این پروژه سه میلیارد تومان هزینه شد که ۱.۵میلیارد تومان آن را ایمیدرو از محل مسئولیت اجتماعی تقبل کرد و مابقی هم با همکاری چند شرکت دیگر تامین شده است.

او به سایر خدمات سازمان ایمیدرو اشاره کرد و افزود: تمدید ۲ساله ۶۲ مورد از وام معادن استان کرمانشاه از دیگر اقدامات این سازمان در مناطق زلزله‌زده است.

او افزود: این مرکز می‌تواند خدمات به معلولین بدهد و به دهکده آبدالان‌میرکی از توابع شهر ازگله رفتیم و آن روستا را مرکز بازدید 31 خانوار در چادر بودند و امروز این 31 خانوار در خانه‌هاشان بودند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دو میلیارد نهادهای اجتماعی برای این روستا هزینه کرده بودند و مردم سرپل‌ذهاب برای دومین بار است که دچار مشکل شده یکی در زمان هشت سال دفاع مقدس و این بار هم در 21 آبان 1396 بود که با زلزله تخریب شده است.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان