//
کدخبر: ۱۳۳۰۳۱ //

افتتاح مرکز توانبخشی بهزیستی در سرپل‌ذهاب

افتتاح مرکز توانبخشی بهزیستی در سرپل‌ذهاب
به گزارش فرتاک نیوز،

مرکز توانبخشی سرپل‌ذهاب با حضور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر محسنی‌بندپی سرپرست وزارت کار، رفاه و تعاون، دکتر فرهاد تجری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، جمالی‌نیا فرماندار شهرستان سرپل ‌ذهاب، کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت و رئیس سازمان ایمیدرو، رسمتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و مدیران و مسئولان و معاونین استاندار و تنی چند از مردم زلزله‌زده سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۴_۱۵-۱۶-۲۱

دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در آئین افتتاحیه این مرکز گفت: تمامی آسیب‌دیدگان زلزله سرپل‌ذهاب تحت پوشش قرار گرفتند و مجتمع توانبخشی سرپل‌ذهاب علاوه بر ارائه خدمت به یک‌هزار و ۹۰۰ معلول شهرستان سرپل‌ذهاب با تعرفه دولتی به مردم عادی نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

وی به مداخلات روانی اجتماعی بهزیستی با حضور ۱۰۶روانشناس در مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و افزود: در جریان زلزله برای نخستین بار توانستیم یک پروتکل روانی اجتماعی را برای اولین بار در کشور ارائه کنیم.

photo_۲۰۱۸-۱۰-۰۴_۱۵-۲۶-۳۱

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پنج اورژانس اجتماعی و سه مرکز توانپزشکی در شهرستان‌های استان کرمانشاه استقرار یافته است که تمامی آسیب‌دیدگان ناشی از زلزله تخت پوشش قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۵۵۰۰ مستمری زلزله‌زدگان برقرار شده است.

 قادری ادامه داد: ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی مددجویان در روستاها دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۷۰۰ واحد تکمیل شده است و ۱۱ مهدکودک نیز در حال ساخت است.

وی افزود: شهریه ۱۲۰۰ نونهال زلزله‌زده در سال گذشته و امسال رایگان شد.

قادری  گفت: شش مرکز توانبخشی در مناطق زلزله‌زده درحال احداث است که این مرکز اولین و بزرگ‌ترین این مراکز است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان