//
کدخبر: ۱۳۲۱۷۰ //

افتتاح ۴ ایستگاه خط ۶ مترو تا پایان سال/اتمام عملیات عمرانی شمال بزرگراه صیاد شیرازی تا ۱۰روز آینده

شهردار تهران از افتتاح 4 ایستگاه خط 6 مترو تا پایان سال جاری و نیز اتمام عملیات عمرانی بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا 10 روز آینده خبر داد.

افتتاح 4 ایستگاه خط 6 مترو تا پایان سال/اتمام عملیات عمرانی شمال بزرگراه صیاد شیرازی تا 10روز آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

سید محمدعلی افشانی در نشست فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از نحوه پیگیری و تصویب لایحه «درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها» در دولت، از رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت که این لایحه را به تصویب رساندند، قدردانی کرد و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این لایحه با هدف ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها را خواستار شد.

به گفته شهردار تهران در صورت تصویب این لایحه در صحن مجلس، سهم شهرداریها و دهیاری ها از منابع موضوع «قانون مالیات بر ارزش افزوده» که تاکنون 33 درصد بوده به 50 درصد افزایش خواهد یافت و درآمد پایداری برای شهرداریها و دهیاری ها ایجاد خواهد شد.

افشانی در بخش دیگری از سخنانش گزارشی از فعالیتهای 4 ماهه دوره شهرداری خود را ارائه کرد و به نکاتی از قبیل افتتاح تونل آرش-آیت الله هاشمی رفسنجانی و بازگشایی خط 7 مترو اشاره کرد.

وی همچنین از افتتاح 4 ایستگاه خط 6 مترو تا پایان سال جاری و نیز اتمام عملیات عمرانی بخش شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا 10 روز آینده خبر داد.

شهردار تهران در ادامه بر پیگیری جدی اجرای طرح کمربند سبز شمال تهران تاکید کرد.

در ادامه نشست نمایندگان فراکسیون مدیریت شهری مجلس از جدیت شهرداری تهران در پیگیری پروژه های مهم، با وجود تنگناهای مالی این نهاد، قدردانی کردند. همچنین در این نشست، پیشبرد اهداف لایحه «درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری‌ها» که اخیراً در هیئت وزیران تصویب شده و نیز بودجه سال 98 و ضرورت تقویت راهکارهای تامین منابع شهرداریهای کشور، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۲۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان