//
کدخبر: ۱۳۱۸۱۹ //

خدمات بیمه‌ای به سمت الکترونیکی‌سازی می‌رود

رئیس هیات مدیره یک استارت‌آپ بیمه‌ای با اشاره به لزوم آگاهی مردم از بیمه‌های عمر بر ضرورت الکترونیکی‌سازی خدمات بیمه‌ای و مشاوره‌ای تاکید کرد.

خدمات بیمه‌ای به سمت الکترونیکی‌سازی می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم لطیف، رئیس هیات مدیره یک استارت‌آپ بیمه‌ای در نشست خبری با بیان اینکه استارت‌آپ‌های مشاوره‌ای بیمه‌ای برروی اینکه بیمه‌گذاران از چه کسی بیمه بخرند، کار می‌کند، گفت: واقعیت این است که مردم خیلی از تفاوت پوشش‌های بیمه‌ای اطلاعی ندارند و سعی می‌کنند تا بیمه‌ها را خودشان به‌صورت مستقیم از نمایندگی‌ها بگیرند. این در حالی است که با مراجعه آنلاین به استارت‌آپ‌ها می‌توان با مقایسه قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف بیمه‌ها مناسب‌ترین بیمه‌ها انتخاب کرد.

لطیف با بیان اینکه بیمه مرکزی از دیجیتال‌ شدن بیمه‌ها استقبال می‌کند، اظهار کرد: ما رقیب بیمه‌ها یا نمایندگی‌ها نیستیم بلکه می‌خواهیم دسترسی به اطلاعات را برای بیمه گذاران شفاف‌تر کنیم تا بهتر بتوانند تصمیم بگیرند.

او با اشاره به تفکیک بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری از یکدیگر اظهار کرد: ممکن است اشخاصی نخواهند ریسک بیمه‌های سرمایه‌گذاری را بپذیرند و تنها بخواهند بیمه‌های عمر را به خاطر پوشش خطرات جانی که انجام می‌دهند، بخرند. اینجا افراد باید بدانند که حق بیمه واقعی برای افراد چقدر باید باشد. در حالی که در حال حاضر چنین چیزی وجود ندارد.

لطیف با بیان اینکه در مبادلات اداری و بیمه‌ای با حذف کاغذ بازی‌ها می‌توانیم بهتر عمل کنیم گفت: در سیستم‌های الکترونیکی هم قیمت‌ها شفاف است و هم کارها زودتر پیش می‌رود. خوشبختانه بیمه مرکزی هم نسبت به دیجیتالی شدن خدمات بیمه‌ها نگاه مثبتی دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان