//
کدخبر: ۱۲۷۶۶۵ //

تحمیل هزینه‌های زیاد به خانواده‌ها با تغییر هر ساله فرم مدارس

هر ساله تأمین لباس فرم مدارس در رنگ و مدل‌های مختلف هزینه‌های زیادی به خانوده‌ها تحمیل می‌کند.

تحمیل هزینه‌های زیاد به خانواده‌ها با تغییر هر ساله فرم مدارس
به گزارش فرتاک نیوز،

‌رئیس اتحادیه صنف تولیدی پوشاک استان همدان از افزایش 100 درصدی لباس فرم مدارس در استان خبر داد و اظهار کرد: افزایش قیمت نرخ لباس فرم مدارس استان نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش داشته که رشد چشمگیری است.

سیدرضا حسینی با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه این لباس‌ها همچون پارچه افزود: به علت مشکلات اقتصادی و رشد قیمت مواد اولیه پارچه و خرج کار پارچه تهیه لباس فرم مدارس نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی در رابطه با خرید پارچه‌های داخلی افزود: تولیدی‌های پوشاک استان باید از پارچه‌های ایرانی برای دوخت لباس دانش‌آموزان استفاده کنند.

رئیس اتحادیه صنف تولیدی پوشاک همدان با بیان اینکه خرید پارچه به علت افزایش قیمت از طریق پرداخت چک امکان‌پذیر نیست، گفت: به علت وضعیت کنونی کشور قیمت پارچه ساعت به ساعت درحال نوسان است واین باعث شده مشکلات زیادی در خرید پارچه داخلی به همراه داشته باشیم و خرید پارچه از طریق پول نقد امکان‌پذیر است.

 در این زمینه خانمی که برای خرید لباس فرم به یکی از تولیدی‌ها مراجعه کرده بود ازافزایش قیمت لباس فرم ابرازنارضایتی و گله کرد.

در بین خریداران افرادی هم از عدم توانایی خود در تهیه لباس فرم سخن گفتند: لباس فرم سال گذشته فرزندمان سالم و تمیز و قابل استفاده است اما به علت اینکه در سال جدید رنگ و مدل لباس تغییر کرده مجبور به تهیه لباس فرم هستیم.

خریدار دیگری اظهار کرد: هر ساله تغییر رنگ ومدل لباس فرم هزینه‌های زیادی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کنند و توان خرید برای چند فرزند محصل خود را نداریم و مجبوریم از دیگر خواسته‌های فرزندمان چشم‌پوشی کرده تا لباس فرم تهیه کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۶۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان