//
کدخبر: ۱۲۷۶۲۲ //
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خبر داد

آغاز اجرای نظام پایش در دانشگاه آزاد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد از آغاز اجرای نظام پایش در این دانشگاه به منظور حل مسائل راهبردی خبر داد و گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد در بحث تولید علم درسال ۱۴۰۴ انتخاب اول داوطلبان دانشگاه باشد.

آغاز اجرای نظام پایش در دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر بیژن رنجبر در "هشتادمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی"، خاطرنشان کرد: پایش (پژوهش اثربخش یکپارچه‌ای شبکه‌ای) به منظور حل مسائل راهبردی، پیچیده و بین‌رشته‌ای کشور، مدیریت و راهبری اثربخش، یکپارچه و شبکه‌ای پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقای دانشگاه از سازمانی آموزش محور به سازمانی نوآور، حل مسئله و پاسخگویی به مسائل ملی، مدیریت و راهبری اثربخش، یکپارچه و شبکه‌ای فعالیت‌های پژوهشی تحصیلات تکمیلی از اهداف مهم این نظام است که در دانشگاه اجرا می شود.

رنجبر با اشاره به مأموریت‌های معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: قرار گرفتن در بین برترین دانشگاه‌های داخلی و بین المللی و خلق ثروت از ماموریت‌های مهم این معاونت است که با تجاری سازی محصولات دانش بنیان، تولید علم و فناوری و استفاده از نیروی انسانی نخبه صورت می‌گیرد.

وی بر طراحی برنامه‌های علمی و ریل‌گذاری به سوی دانشگاه مسأله محور تأکید کرد و گفت: هدف ما حرکت به سوی دانشگاه نسل چهارم و تولید ثروت از دانش و فناوری است.

رنجبر با اشاره به راهبرد تحول در دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: طراحی الگوی مطلوب و پیاده‌سازی آن و دستیابی به واحدهای نمونه و توسعه الگوی موفق در این زمینه منجر به تحول کلان دانشگاه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی در بحث تولید علم درسال ۱۴۰۴ انتخاب اول داوطلبان دانشگاه باشد و بتواند سهم مؤثری در بازارهای داخلی و بین المللی ایفا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۶۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان