//
کدخبر: ۱۲۷۲۶۰ //

اقدامات تروریستی وجود ندارد/مراسم عاشورایی در امنیت برگزار خواهد شد

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: هیچ گونه نگرانی در خصوص اقدامات تروریستی در استان وجود ندارد و مراسم‌ها در امنیت برگزار خواهد شد اما اگر هم استانی‌ها مورد مشکوکی در هیات مشاهده کردند می‌توانند به عوامل نیروی انتظامی اطلاع دهند.

اقدامات تروریستی وجود ندارد/مراسم عاشورایی در امنیت برگزار خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار مجید شجاع، امروز(۲۲ شهریور)، در همایش بزرگ پیام آوران عاشورایی اظهار کرد: نیروهای مسلح بحث تامین امنیت عمومی و آسایش عمومی در سطح جامعه را بر عهده دارند.

وی گفت: امنیت قابل قبولی در استان وجود دارد و امسال نیز تدابیر امنیتی برای مراسمات ایام محرم پیش بینی شده و این مراسم‌ها با امنیت برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: خرافه‌هایی در ایام محرم وجود دارد که این خرافات در شان دستگاه امام حسین(ع) نیست.

شجاع تصریح کرد: فعالیت کانال‌های غیراخلاقی و شبکه‌های معاند و فضای مجازی با فرارسیدن ایام عزاداری افزایش پیدا می‌کند و دشمن به دنبال این است که جوانان حضور کمرنگی در مراسمات عزاداری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام تلاش‌هایی که کردند در تمام حوزه‌های مختلف شکست خورده است، ادامه داد: مراسم و نوع برگزاری آن به گونه‌ای نباشد که به سایر مذاهب اسلامی توهین شود و به اختلافات قومی دامن بزند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: حقوق سایر شهروندان در هیات مذهبی رعایت شود و هیات مذهبی در روز عاشورا برای ورود به قتلگاه از رقابت خودداری کنند چرا که این رقابت‌ها غیر قابل قبول است.

شجاع اظهار کرد: به برپایی ایستگاه‌های صلواتی نظارت بیشتری شود تا شاهد مسمومیت‌هایی در سطح شهر نباشیم.

وی افزود: هیچ گونه نگرانی در خصوص اقدامات تروریستی در استان نیست و مراسم‌ها در امنیت برگزار خواهد شد اما اگر هم استانی‌ها مورد مشکوکی در هیات مشاهده کردند می‌توانند به عوامل نیروی انتظامی اطلاع دهند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی یادآور شد: همیاران محرم برای هیات مذهبی پیش بینی شده تا در کنار بسیجیان همکاری لازم را داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان