//
کدخبر: ۳۳۵۲۱ //

ضربات سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر گفت: عملیات انتظامی و امنیتی علیه تروریست ها موفق بود و ضربات سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

سردار اسکندر مومنی عصر یکشنبه در حاشیه بررسی طرح های سالمسازی دریا در مازندران در گفتگو با خبرنگاران با محکوم کردن اقدامات کور و تروریستی روز چهارشنبه گفت: این حادثه در دو منطقه حرم مطهر حضرت امام راحل و مجلس رخ داد و کلانتری مستقر در حرم امام راحل بلافاصله وارد عمل شد و تروریست ها نتوانستند وارد حرم شوند و یکی از تروریست ها قبل از اینکه وارد منطقه حفاظت شده شود کشته شد و فرصت استفاده از جلیقه به وی داده نشد و نفر دوم که مجروع شده بود با انفجار جلیقه به درک واصل شد.

 

سردار مومنی یادآور شد: در مجموع عملیات ما بر علیه تروریست های سنگدل و بی رحم موفق بود و آنها عملیاتشان با سرعت عمل نیروی انتظامی ناکام ماند.

 

وی درباره حادثه مجلس نیز گفت: نیروهای ویژه با همکاری سپاه پاسداران هر سه تروریست را از بین بردند و همه نیروهای اطلاعاتی و انتظامی اشراف کامل دارند و فعالیت های گسترده ای را آغاز کردند و تعداد زیادی از عناصر اصلی و پشتیبانی و اطلاعاتی را دستگیر کردند و ضربات سختی بر پیکره آنها وارد شد.

 

سردار مومنی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند گفت: همه نیروها از منطقه صفر مرزی تا مناطق دیگر در حال آماده باش کامل هستند و اقدامات را رصد می کنند.

 

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به ناامنی های پیرامون کشورمان گفت: اقدامات نشان می دهد که از چه تلاشها و برنامه های تروریستی علیه کشور جلوگیری شده است و تلاش آنان در ایران چندبرابر کشورهای دیگر بوده است.

 

وی با بیان اینکه آنها ایران در خط مقدم مقابله با تروریست می دانند از اینرو به توطئه های مختلف می پردازند گفت: انتقامی که ازانان گرفته می شود بسیار سخت تر از اقدامات انان خواهد بود.

 

منبع: نامه نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان