//
کدخبر: ۱۲۴۶۰۲ //

اظهارنظر محسن هاشمی درباره رفتن یا ماندن افشانی در شهرداری

محسن هاشمی بیان داشت: موضوع بازنشستگی شهرداری تهران نیز امروز مورد بحث قرار گرفت و مجموع نظرات این بود که افشانی می‌تواند به صورت قانونی همچنان شهردار تهران باشد.

 اظهارنظر محسن هاشمی درباره رفتن یا ماندن افشانی در شهرداری
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن هاشمی در حاشیه هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اظهار داشت: موارد مختلفی در جلسه امروز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جلسه امروز حاجی مدیرعامل روزنامه همشهری درباره ارائه توضیحاتی مربوط به این روزنامه در جلسه حضور یافت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هر ساله باید جایگاه اعضا در کمیسیون‌های شورا تثبیت شود که تاکنون 90 درصد اعضا در کمیسیون‌هایی که بودند جایگاهشان تثبیت شده است.

هاشمی بیان داشت: موضوع دیگری که امروز مورد بررسی قرار گرفت بسته‌های سرمایه‌گذاری در شهر تهران بود تا سرمایه‌گذاران بتوانند با سهولت بیشتری در پایتخت سرمایه‌گذاری کنند.

وی بیان داشت: موضوع بازنشستگی شهرداری تهران نیز امروز مورد بحث قرار گرفت و مجموع نظرات این بود که افشانی می‌تواند به صورت قانونی همچنان شهردار تهران باشد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا در این خصوص استفساریه‌ای از مجلس دریافت کرده‌اید، گفت: خیر، استفساریه نگرفته‌ایم ولی نظر شخصی اعضا این بوده که افشانی همچنان می‌تواند شهردار بماند.

هاشمی بیان داشت: در ادامه جلسه هم‌اندیشی بعضی از اعضای شورای شهر نسبت به جدولی که در گزارش سالانه آ‌مده بود نقدهایی داشتند که در این جدول اشتباهاتی صورت گرفته بود و چون هنوز فرمت ثابتی به اعضا داده نشده بود لذا هر کسی به سبک خودش گزارش سالانه را ارسال و تجمیع کرده بود.

وی در خصوص حادثه‌ای که در منطقه سه تهران مبنی بر گوش‌بری یک کودک اتفاق افتاده بود، گفت: شخصاً به این موضوع ورود پیدا کرده‌ام و برای بنده این موضوع قطعیت ندارد که همچنین اتفاقاتی رخ داده باشد و تاکنون گزارش قطعی مبنی بر ثابت شدن این حادثه ارائه نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۶۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان