//
کدخبر: ۱۲۰۴۳۹ //

پورسیدآقایی: به رأی شورا احترام می‌گذاریم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیرو رأی گیری روز گذشته در شورای شهر تهران برای انتخاب اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی و انتخاب نشدنش به عنوان یکی از اعضا، گفت: بحث‌های کارشناسی در حوزه مدیریت شهری کاملا عادی است و رأی دادن یا ندادن اعضای شورای شهر به افراد معرفی شده حق طبیعی آنان بوده و این به معنای تنش و اختلاف نیست.

پورسیدآقایی: به رأی شورا احترام می‌گذاریم
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی درباره مذاکرات جلسه روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۹۷ شورای شهر تهران ارائه کرد که به شرح زیر است:

«با توجه به نحوه انعکاس خبر جلسه دیروز شورای شهر، لازم به ذکر است که بحث‌های کارشناسی در حوزه مدیریت شهری کاملا عادی است و رأی دادن یا ندادن اعضای محترم شورای شهر به افراد معرفی شده حق طبیعی آنان بوده و این به معنای تنش و اختلاف نیست.

اساسا مردم‌سالاری یعنی همین که تفاوت نظرها را بپذیریم و پس از گفت‌وگو و بررسی همه‌جانبه مسائل، نظر منتخبان مردم مبنای تصمیم و اجرا قرار گیرد.

اینکه بین اعضای محترم شورا نظرات مختلف موافق و مخالف وجود داشته باشد، مطابق روح دموکراسی است و نباید رأی ندادن به فردی در رسانه‌ها و افکار عمومی به عنوان یک اتفاق غیرعادی تلقی شود. ما مردم‌سالاری را پذیرفته‌ایم و باید این حد از تکثر و تفاوت سلیقه را هم عادی بدانیم.

لذا با احترام به رأی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به یاری خدا به زودی برای مجمع شرکت مترو و هیات عامل سازمان تاکسیرانی نفرات دیگری به شورا معرفی خواهند شد که ان‌شاءالله بتوانند نظر شورا را جلب کنند و بر این مبنا پیگیری کارها در این دو حوزه اجرایی نیز با هیچ مانعی مواجه نخواهد بود.»

گفتنی است؛ روز گذشته در جلسه شورای شهر تهران، انتخاب چهار نفر از اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی مورد بررسی قرار گرفت که آقایان قنادان، پورسیدآقایی، روحی و خانم حصاری به عنوان اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی به شورای شهر معرفی شدند و در نهایت اعضای شورا آقایان روحی و قنادان و همچنین خانم حصاری را به عنوان اعضای هیات مدیره سازمان تاکسیرانی انتخاب کرده و به حضور معاون شهردار در ترکیب هیات مدیره سازمان تاکسیرانی رأی ندادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان