//
کدخبر: ۱۱۴۱۱ //
اعرابی مطرح کرد؛

تخفیف ویژه انواع محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار

معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از اجرای طرح تخفیف انواع محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه سال جدید خبر داد.

تخفیف ویژه انواع محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، سید حسین اعرابی معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به تخفیف ویژه در میادین و بازارهای میوه و تره بار، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های پیشین در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و با هدف جلب رضایت شهروندان در روزهای پایانی سال تخفیف ویژه ای برای محصولات غذایی، بهداشتی و فرآورده های گوشتی در نظر گرفته ایم.

اعرابی با بیان اینکه تخفیفات از نیمه دوم اسفند ماه آغاز می شود، گفت: برای انواع عسل و آب معدنی در بازارهای میوه و تره بار تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته شده و انواع رب گوجه فرنگی و محصولات سلولزی بهداشتی نیز با 25 درصد تخفیف به شهروندان ارایه خواهد شد.

وی افزود: 20 درصد تخفیف نیز به انواع رشته، ماکارونی، لازانیا، نودل، سوپ آماده، انواع آرد، نمک، ادویه، سبزیجات خشک و همچنین انواع آبمیوه، نوشیدنی های گازدار و انواع فرآورده‌های خرما تعلق گرفته است.

اعرابی از تخفیف 15 درصدی انواع فرآورده های گوشتی خبر داد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند انواع کمپوت، کنسرو، سس، مربا، ترشی، آبلیمو، سرکه به همراه انواع سوغات شهرستان و انواع آجیل و خشکبار بسته بندی را با تخفیف 15 درصدی خریداری کنند.

وی ادامه داد: برای انواع چای، پودر قهوه، کاکائو، نسکافه و انواع محصولات شوینده بهداشتی نیز تخفیف 12 درصدی در نظر گرفته ایم.

همچنین بنا به گفته معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار انواع محصولات لبنی و انواع برنج دسته بندی با تخفیف 10 درصدی در آُستانه بهار 96 در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت که متعاقبا از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان