//
کدخبر: ۱۰۹۹۰۳ //

هواشناسی؛ احتمال رگبار پراکنده در ۲ استان

«مسعود حقیقت» مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور از احتمال رگبار پراکنده در دو روز آینده در ارتفاعات استان هرمزگان و استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل خبر داد.

هواشناسی؛ احتمال رگبار پراکنده در 2 استان
به گزارش فرتاک نیوز،

  حقیقت گفت: در ارتفاعات استان هرمزگان به ویژه منطقه «بشاگرد» در روز شنبه احتمال رگبار پراکنده وجود دارد و در ارتفاعات استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل روز یکشنبه احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در دو سه روز آینده بادهای 120 روزه همچنان در منطقه شرق و جنوب شرق در حال وزیدن است که در منطقه زابل همراه با توفان و گرد و خاک است.

حقیقت افزود: در سایر مناطق پدیده خاصی وجود ندارد و آسمان صاف و آفتابی است و از لحاظ دمایی روند افزایش دما تا یکشنبه وجود دارد.

مدیر کل پایش سازمان هواشناسی کشور، خاطر نشان کرد: دیروز گرمترین استان کشور استان خوزستان بود بطوریکه بیشینه دما در برخی از مناطق این استان به 52 درجه سانتی گراد رسید و امروز صبح خنک ترین منطقه کشور فرودگاه اردبیل با مثبت 11 درجه سانتی گراد بود.

حقیقت گفت: در پایتخت بیشینه دما دیروز به 37 درجه سانتی گراد و کمینه دمای هوا امروز صبح به 26 درجه سانتی گراد رسید. امروز بیشینه دمای تهران به حدود 37 تا 38 درجه سانتی گراد و اوایل هفته آینده به 39 درجه سانتی گراد می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۹۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان