تاریخ انتشار: 1397/04/21 08:57
کد خبر: 139253

ورودی ها و خروجی های قطعی پرسپولیس در لیگ هجدهم

باشگاه پرسپولیس عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته است.
ورودی ها و خروجی های قطعی پرسپولیس در لیگ هجدهم

 تیم فوتبال پرسپولیس فصل گذشته با 64 امتیاز در جایگاه نخست لیگ هفدهم قرار گرفت و برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ شد. برخلاف تصورها که همه بر این باور بودند پرسپولیس به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه است اما مسئولان باشگاه توانستند برای نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را در اختیار بگیرند.

 

ورودی‌های قطعی پرسپولیس:

 

امید عالیشاه:

بازیکنی که دو فصل گذشته به دلیل گذراندن خدمت سربازی با اتفاقات بسیاری مواجه شد. وی فصل گذشته در تراکتور بازی کرد و اکنون با پایان خدمت سربازی قرارداد خود را با قرمزها تمدید کرد. با رفتن فرشاد احمدزاده حضور امید عالیشاه می‌تواند به سرخپوشان کمک بسیاری کند.

 

 

 

سروش رفیعی:

رفیعی دو فصل قبل در نیم فصل دوم از تراکتور به پرسپولیس پیوست و توانست در قهرمانی سرخپوشان تاثیرگذار باشد. بعد از درخشش رفیعی در جمع سرخپوشان وی به تیم الخور پیوست اما رفیعی تصمیم گرفت در نیم فصل دوم بار دیگر به جمع قرمزها بازگردد. رفیعی می‌تواند در نیم فصل دوم جایگزین بسیار خوبی برای محسن مسلمان شود.

 

 

مهدی ترابی:

تیم فوتبال پرسپولیس برای رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به جذب ستاره‌هایی همانند ترابی دارد. این بازیکن  در دهم تیرماه با قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست. با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس، توافقی میان باشگاه پرسپولیس، سایپا و ترابی انجام شد که بر اساس آن او پس از نیم فصل بازی در سایپا، به صورت رسمی به پرسپولیس اضافه خواهد شد. وی می‌تواند به عنوان هافبک تهاجمی و مهاجم همانند عالیشاه در پست‌های مختلف قرار گیرد و مهاجمان تیم را برای حمله به سمت دروازه حریف آماده کند. اگر روزی وحید امیری از این تیم برود ترابی گزینه بسیار خوبی برای جایگزینی ستاره قرمزها باشد.

 

 

مهدی شریفی:

باشگاه پرسپولیس با مهدی شریفی مهاجم فصل گذشته سپاهان به مدت 2 سال با این بازیکن قرارداد امضا کرد. شریفی فوتبال خود را از آکادمی ذوب‌آهن اصفهان شروع کرد و تا نوجوانان در این تیم بود. پس از وقفه‌ای یک ساله، به تیم بزرگسالان سپاهان نوین پیوست و سپس در تیم امید سپاهان حضور پیدا کرد. او در سال 91 در تیم امید سپاهان، به عنوان آقای گل لیگ امیدهای کشور دست یافت. وی در سال 91 به تیم بزرگسالان سپاهان پیوست.او اولین بازی رسمی خود را برای سپاهان در تاریخ 15 مرداد 92 در هفته سوم لیگ برتر در بازی با گسترش فولاد که به عنوان بازیکن تعویضی توسط زلاتکو کرانچار به میدان فرستاده شده بود، به انجام رساند و موفق شد یک پاس گل بدهد.پس از آن، شریفی در بازی‌های بعدی بیشتر مورد استفاده گرفت تا اینکه به بازیکن ثابت سپاهان تبدیل شد.

 

 

مهدی شیری:

این مدافع سابق تیم امید که در تیم‌های نفت و پیکان سابقه بازی را در لیگ‌ دارد، با حضور در باشگاه پرسپولیس کار عقد قرارداد با این باشگاه را به نتیجه رساند.  شیری باید تا نیم فصل برای حضور در پرسپولیس صبر کند.

 

 

خروجی‌های قطعی پرسپولیس:

محسن مسلمان: ذوب‌آهن

صادق محرمی: دینامو زاگرب

فرشاد احمدزاده: اشلاسک وروچلاو

خروجی‌های احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند و وحید امیری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a8y7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز لیگ هجدهم|سرخابی ها پنجشنبه و جمعه به میدان خواهند رفت