//
کدخبر: ۸۷۲۱۵ //
خشایار اعتمادی در گفت و گوی بی پرده با فرتاک پلاس:

ناگفته های خواننده مشهور پاپ از مافیای هنری در ایران+ فیلم

فرتاک پلاس بدنبال گفت و گوهای خود این باربه سراغ یکی از هنرمندان نام آشنای کشور بویژه حوزه موسیقی پاپ رفت تا بتواند با یک چهره مطرح در دهه 70 و اوایل دهه 80 موسیقی کشور گفت و گویی انجام داده باشد.

ناگفته های خواننده مشهور پاپ از مافیای هنری در ایران+ فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

خشایار اعتمادی را باید یکی از پیشروان موسیقی پاپ ایران بعد از انقلاب نامید چرا که برای اولین بار توانست آلبوم خود را علی رغم تمامی مشکلاتی که بر سر راه او بود منتشر و مسیر را برای دیگر خوانندگان پاپ ایران باز نماید.

در این گفت و گو به خیلی مباحث گذشته و حال حاضر موسیقی کشور و آفت های موجود پرداخته شد که شاید بتوان گفت در نوع خود می تواند بسیار آموزنده برای اهالی هنر موسیقی  باشد.

اهمیت موضوع شرایط را به گونه ای رقم زده بود که  برای اینکه چه کسی رو در روی این چهره هنری کشور قرار بگیرد چند نشست برگزار نمودیم تا در نهایت قرعه به نام آقای علی رضا احمدی افتاد، پیش کسوت و مجری توانای صدا و سیما که از اطلاعات بسیار خوبی در حوزه موسیقی  برخوردار بود و علاوه بر آن از شخص خشایار اعتمادی به دلیل سالها دوستی شناخت بسیار مناسبی داشت.

البته این انتخاب یک دلیل دیگر هم داشت و آن هم سورپرایز نمودن خشایاراعتمادی بود چرا که با آقای احمدی سالها دوست بود و الان حدود یک دهه ارتباطی وجود نداشت و این می توانست علاوه بر انجام یک گفت و گوی جالب، شرایط را برای آماده نمودن یک فضای با محبت همراه یا خاطرات گذشته فراهم نماید.

این گفت و گو را توصیه می کنم تا پایان نظاره گر باشید چرا که حرف هایی در آن زده شد که درد دل خیلی از هنرمندانی می تواند باشد که با آنها بی مهری های فراوانی صورت گرفته است.

مروری بر فعالیت هنری خشایر اعتمادی:

آلبوم های شخصی:

دلشوره، مثل هیچکس، خاتون، یادته، طعنه، لیلا، عاشقی هر کی هر کی شد، خدا تو رو ببخشه، باید به تو برگردم، تو محکومی به برگشتن.

آلبوم های مشترک:

حضور در پنج آلبوم مشترک با همکاران با عناوین:«ایران من، فصل آشنایی، حقیقت دارد، نازنین، ستارگان عشق»

اجرای تک ترکت:

اجرای نزدیک به بیست تک ترک بطور مثال: «راز پنهان، داغ لاله، شهر فرنگ، پس کوچه های عشق، کعبه، کویر برهوت، افیون، فصل خزون، بغض، تداعی، بهت، نگار من، عشق چند ساله، یه حرفی تو دلم مونده، برگشت» و ...

اجرای کنسرت و جشنواره ها:

اجرای بیش از ١٠٠ شب کنسرت، حضور در سه جشنواره بین المللی، کسب عنوان خواننده برتر در «جشنواره بوسنی و هرزگوین» ، اجرا با ارکستر سنفونیک سارایوو، اجرا روی ناو خارک در خلیج فارس  و اجرا در تخت جمشید ازجمله کارهای این هنرمند می باشد.

اعتمادی هم چنین در سه دوره  بعنوان داور در جشنواره بین المللی فجر بوده و حضورهای متعددی در رادیو به عنوان کارشناس و داور داشته است.

اجرای آثار آهنگسازانی چون:

اجرای آثار آهنگسازانی چون، بابک بیات، احمد پژمان، دکتر محمد سریر، تورج شعبانخانی، فریبرز لاچینی، فواد حجازی، فردین خلعتبری، بهروز صفاریان، شاهین یوسف زمانی، مرتضی شفیع، حسین شریفی، حسین میرزایی، استاد صادق نژاد، سیروان خسروی ، بابک زرین، فرید فراز، شادمهر عقیلی و...

اجرای آثار ترانه سراهایی چون:

نیما یوشیج، احمد شاملو، شفیعی کدکنی، هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری، علی معلم دامغانی، هزین لاحیجی، محمد صالح علاء، افشین یدالهی، اکبر آزاد، پویا کسری، روزبه بمامی، افشین مقدم، بابک صحرایی، مریم حیدرزاده ، سام شرفزاد  و ... که اندکی از آثار پخش نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۷۲۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان