//
کدخبر: ۳۱۵۲۳۰ //

خاکسپاری مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی / اشک و آه در بهشت زهرا (س) + فیلم و عکس

مراسم خاکسپاری مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، خبرنگاران کشته شده در اثر واژگونی اتوبوس در نقده صبح امروز برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛  واژگونی اتوبوس در مسیر ارومیه به نقده باعث جان باختن دو تن از خبرنگاران شد و از ساعاتی قبل مراسم خاکسپاری این عزیزان آغاز شد.

خبرنگاران محیط زیست خبرگزاری های ایرنا و ایسنا در پی واژگونی اتوبوس متاسفانه جان خود را از دست دادند. امروز مراسم خاکسپاری این عزیزان در بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

مراسم خاکسپاری مرحومه مهشاد کریمی و  ریحانه یاسینی، ساعت ۹ صبح امروز در قطعه ۲۵۵ بهشت زهرا تهران که به نام قطعه نام‌آوران نام‌گذاری شده است، برگزار شد.

تشبع+پیکر+2+خبرنگار+محیط+زیست+مهشاد+کریمی+ریحانه+یاسینی++

تصویر زیر از مراسم خاکسپاری ریحانه یاسینی است. امروز جمعی از اعضای خانواده داغدار مرحومه ریحانه یاسینی با گریه و زاری در محل خاکسپاری او حضور یافتند. زنان با ریختن گلبرگ بر روی خاک یاسینی ضجه می زدند " ای گل پر پر شده..." . در میان جمعیت یکی از زنان فریاد می کشد "قربان صدایت بروم عمه" و همه از فوت مظلومانه این خبرنگار ناراحت هستند.

در میان خاکسپاری مرحومه یاسینی، مادر او که بی تابی می کند، فریاد می کشد "گِل به سر شدم" و از دیگران می خواهد تا از اطراف او کنار بروند. خواهر مرحومه یاسینی نیز که از کشته شدن خواهرش نارحت است صحبت هایی می کند.

همزمان مراسم خاکسپاری مرحومه مهشاد کریمی نیز تنها چند متر با محل خاکسپاری همکارش مرحومه ریحانه یاسینی برگزار شد. در میان خانواده و همکاران این دو خبرنگار، خبرنگارانی از رسانه های مختلف حضور یافتند. تصاویر خاکسپاری این خبرنگار را نیز در زیر مشاهده می کنید:

گفتنی است از طرف سازمان محیط زیست یک دسته گل در محل خاکسپاری این دو خبرنگار گذاشته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۲۳۰ //
ارسال نظر
 
  • ایرانی

    خدا رحمتشون کنه و به خانوادهاشون صبر بده .

  • حنانه 🦢

    خدا خانم مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی را رحمت کنه
    تسلیت میگم به خانواده ها یشان و خدا صبر عنایت کنه
    واقعا خی لی غم انگیز است من را در غم خود شریک بدا نید 🙏🏼🖤😢

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان