//
کدخبر: ۲۵۳۶۸۶ //
در آمریکا اتفاق افتاد؛

فیلم| گریه های بی امان پرستاری که شغلش را از دست داد/ او اجازه ماسک زدن نداشت

یک پرستار آمریکایی که در بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا به کرونا در شهر شیکاگو فعالیت می‌کرد گفت به دلیل عدم اجازه استفاده از ماسک برای پرستاران بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان این شهر، مجبور شده کار خود را ترک کند.

به گزارش فرتاک نیوز، پرستار یکی از بیمارستان‌های شهر شیکاگو در ایالت ایلینویز آمریکا از عدم اجازه استفاده از ماسک در بخش مراقبت‌های ویژه و بخش‌های نگهداری از بیماران کرونایی در بیمارستان این شهر خبر داد.

وی در فیلمی ویدئویی می‌گوید با توجه به کمبود ماسک و عدم تامین آن برای پرستاران این بیمارستان، اقدام به تهیه ماسک N95 کرده و به سر کار آمده است اما مدیرش به وی می‌گوید که اجازه استفاده از ماسک را ندارد و وی به دلیل نگرانی از سلامتی خود مجبور به ترک کار می‌شود.

وی در این فیلم می‌گوید: «من امروز کار خود را ترک کردم، من در بخش بیماران مبتلا به کووید-19 و در بخش مراقبت‌های ویژه که برای بیماران کووید-19 اختصاص یافته،  فعالیت داشتم. هیچکدام از پرستاران ماسک نمی‌پوشند. من ماسک N95‌ که خودم تهیه کرده بودم را داشتم. من به مدیرم گفتم که می‌دانم در تامین این ماسک‌ها برای ما با کمبود مواجه هستید اما اجازه دهید از خودم مراقبت کنم. اجازه بدهید احساس امنیت بکنم. من خانواده دارم. آنها منتظر من هستند. از پرستاران (در مقابل ویروس کرونا) هیچگونه محافظتی صورت نمی‌گیرد.»

 

در حالی که تمامی 50 ایالت آمریکا درگیر شیوع ویروس کرونا شده‌اند، کمبود تجهیزات حفاظتی برای پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان‌ها به یکی از چالش‌های اصلی این کشور تبدیل شده به گونه‌ای که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مجبور شد سازمان غذا و داروی این کشور (FDA) را تحت فشار قرار دهد تا مجوز استفاده مجدد از ماسک‌ها را پس از ضد عفونی کردن صادر کند.

بر اساس گزارس سی‌ان‌ان،  مقامات ایالات مختلف این کشور برای انجام تست‌ها، گزارش آن‌ها و ردیابی این ویروس نیز با محدودیت جدی مواجه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
حجم ویدیو: 2.19M مدت زمان : ۰۰:۰۱:۰۷ دانلود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۶۸۶ //
ارسال نظر
 
  • رضا

    حالاچراگریه میکنی،آبجی؟شایدمرگ درانتطارت بوده واینطورناخواسته ازمرگ نجات یافتی!!گریه نکن من به دونالدمی سپرم که توروبه کارت برگردونه،اصلانگران نباش...یه ماسک زدی جنایت که نکردی اونم باپول خودت...!!!گریه نکن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان