//
کدخبر: ۴۳۶۸۶۸ //

نکونام در رختکن به شاگردانش چه گفت؟/ رفتار جالب سرمربی استقلال پیش از دربی

قطعاً یکی از مهم‌ترین اتفاقات برای استقلال کسب پیروزی مقابل فولاد بود که این مهم هرگز برای نکونام رقم نخورد اما این مربی از بازیکنانش تشکر کرد.

نکونام در رختکن به شاگردانش چه گفت؟/ رفتار جالب سرمربی استقلال پیش از دربی
به گزارش فرتاک نیوز،

نگاهی دوباره به صحبت‌های جواد نکونام در پایان دیدار مقابل فولاد خوزستان مشخص می‌کند این سرمربی نسبتاً جوان، حالا پخته‌تر از قبل صحبت می‌کند.

جواد نکونام که دارای بیشترین تعداد بازی ملی در جمع فوتبالیست‌های کشورمان است و ۶ فصل حضور در فوتبال اروپا و در کشور اسپانیا را تجربه کرده برای شکست دادن تیم سابقش (با همه حواشی مربوط به نحوه جدایی اش از فولاد) قطعاً بیشتر از همه شاگردان انگیزه و انرژی داشت اما این اتفاق در نهایت با تساوی بدون گل و از دست دادن دو امتیاز حساس قبل از دربی به پایان رسید.

 

 

اما نکته جالب توجه رفتار جواد نکونام در قبال تیمش آن هم در آستانه دیدار دربی بود. او که دقایقی پش از بازی به نشست خبری رفته بود با تشکر از تلاش و زحمت تک تک بازیکنانش، عملکرد آنها را ستود و از این طریق بار دیگر ثابت کرد حضور در رده‌های مختلف ملی و باشگاهی و همکاری با مربیان سرشناس تا چه اندازه این مربی جوان را به اوج پختگی در کار مربیگری رسانده است. او سپس با حضور در رختکن همین مطالب و قدردانی از تک تک نفرانش را بازگو کرد و نتیجه بدست آمده در میدان سخت اهواز را عاملی برای تخریب آنها در نظر نگرفت.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال پنجشنبه این هفته ۲۳ آذر و در دیدار حساس معوقه از هفته پنجم باید مقابل پرسپولیس به میدان برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۸۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان