//
کدخبر: ۴۳۵۹۶۱ //

جمله طلایی برانکو به بازیکنان پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به بازی امروز این تیم مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

جمله طلایی برانکو به بازیکنان پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی قنبرپور در خصوص دیدار امروز تیم پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است و اخبار مربوط به این تیم هم همیشه پر سروصدا بوده است اما چند وقت پیش در یک مصاحبه گفتم که یحیی گل‌محمدی مربی کاربلدی است و امتحان خودش را به خوبی پس داده و نشان داده که جانشین خوبی برای برانکو ایوانکوویچ بوده است. او به خوبی پرسپولیس را هدایت کرده و نتایج خوبی هم با این تیم گرفته تا روند موفقیت‌های سرخ‌پوشان ادامه‌دار باشد. از آنجایی که شنیدم بازیکنان در شرایط خوبی هستند فکر می‌کنم که امروز بازی خوبی از پرسپولیس مقابل الدحیل ببینیم. چرا که با نتیجه خوبی که پرسپولیس مقابل النصر در عربستان گرفت این تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گرفته‌ است و فکر می‌کنم که فقط در بحث خط حمله کمبودهایی وجود دارد که اگر بازیکنان باهوش‌تر بودند می‌توانستند النصر را هم شکست دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در بازی حساس این تیم مقابل الدحیل در سال ۲۰۱۸ به عنوان سرپرست این تیم مشغول به کار بود در خصوص آن بازی و خاطرات خوبی که در آن دیدار داشته افزود: خوشبختانه همه بازی‌هایی که من در پرسپولیس بودم خاطرات خوب بود اما آن بازی واقعاً رؤیایی بود. بچه‌ها جلوی ۱۰۰ هزار هوادار بازی درخشانی از خود نشان دادند و یک شب رؤیایی را رقم زدند هرچند که در آن سال نهایتاً در آسیا دوم شدیم اما این چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نکرد. امیدوارم امروز هم یک بازی متفکرانه از بازیکنان پرسپولیس ببینیم چرا که بردن الدحیل دور از دسترس نیست. قطعاً حضور هواداران در این بازی کمک زیادی به پرسپولیس خواهد کرد و در آخر نتیجه به سود ما خواهد بود.

قنبرپور در پاسخ به این سؤال که قبل از بازی پرسپولیس و الدحیل پیش‌بینی می‌کرد که به آن شکل این تیم قطری را شکست دهید، عنوان کرد:‌ یکی از جذابیت‌های فوتبال همین اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی است چرا که نتایج غیر قابل پیش‌بینی رخ می‌دهد. با احترام به  همه ورزشکاران در رشته‌های دیگر باید بگویم که فوتبال از شعف بیشتری برخوردار است. در آن بازی من سرپرست پرسپولیس بودم و واقعاً باید بگویم که برانکو انسجام فوق‌العاده‌ای در تیم به وجود آورده بود به طوری که از بیرانوند در درون دروازه تا منشا در نوک حمله همگی در بهترین شرایط خود بودند. یاد می‌آید که برانکو قبل از بازی به همه بازیکنان گفت که ما تا اینجا آمده‌ایم و دیگر راه برگشت نداریم و باید امروز برنده شوید که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. واقعاً بازی کردن جلوی ۱۰۰ هزار هوادار کار خیلی سختی است و به همین دلیل رقبا در تهران کار سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که پیش‌بینی شما از نتیجه بازی امروز چیست، گفت:‌ پیش‌بینی من از این بازی برد پرسپولیس است اما اینکه یک بر صفر برنده می‌شویم یا پنج گل می‌زنیم قابل پیش‌بینی نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات این تیم در خط حمله و جذب بازیکن بی‌کیفیت خارجی خاطرنشان کرد: همیشه اینطور بوده که بازیکنانی که از خارج از کشور به ایران می‌آیند کار سختی در پرسپولیس دارند چرا که آنها برای هماهنگ شدن با سایر بازیکنان نیاز به زمان بیشتری دارند. همین حالا تیم‌های عربی را ببینید که با هزینه‌های وحشتناک به دنبال آوردن بازیکنان بزرگ هستند اما فوتبالیست‌های ایرانی مثل همیشه با غیرت و تعصب باید مقابل آنها بازی کنند. به نظرم باید خط حمله پرسپولیس تقویت شود تا دست یحیی گل‌محمدی هم باز شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۵۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان