//
کدخبر: ۴۲۵۶۸۸ //

برانکو: تمام بازیکنان از پرسپولیس فراری بودند!

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی اولین بار سرمربی تیم ملی ایران شدم دیدم پرسپولیس چه باشگاه بزرگی است.

برانکو: تمام بازیکنان از پرسپولیس فراری بودند!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکویچ، سرمربی محبوب هواداران پرسپولیس به تازگی مصاحبه‌ای با ورزش مدیا در خصوص روزهای فعالیتش در این تیم انجام داده است. پروفسور قرمزها در خصوص شرایط خوب این روزهای پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم پرسپولیس را به جایی که به آنجا تعلق داشت برگرداندم. وقتی اولین بار سرمربی تیم ملی ایران شدم دیدم پرسپولیس چه باشگاه بزرگی است. یک ارتش عظیم سرخ و یک سرمایه بزرگ.

سرمربی کروات سابق سرخپوشان افزود: لحظه‌ای که من به پرسپولیس آمدم این تیم مشکلات زیادی داشت، عملا ما اول پرسپولیس را از سقوط نجات دادیم، اما می‌دانستم پتانسیل بالایی در باشگاه خوابیده است. هواداران پرسپولیس سزاوار این بودند که به قله فوتبال ایران برگردند.

برانکو در خصوص وضعیت بد پرسپولیس گفت: در دوره دشواری به این تیم آمدم و همه بازیکنان در آن زمان از پرسپولیس فراری بودند و ما بازیکنی را جذب کردیم که بخواهد بیاید و عملا بازیکنانی بودند که جایی را جز پرسپولیس نداشتند. در آن زمان آقای دکتر طاهری که مدیرعامل باشگاه بود به کار ما اعتقاد داشت و دید ما به سمت بالا می رویم. بعد از شش هفته رتبه آخر جدول بودیم با یک امتیاز و تیم های دیگر ۱۵ امتیاز بیشتر از ما داشتند. بعد از شکست ذوب آهن هواداران از ما حمایت کردند و همان لحظه گفتم ما قهرمان خواهیم شد.ولی در آخر با اشتباه من از نفت تهران شکست خوردیم و با تفاضل گل قهرمان نشدیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان