//
کدخبر: ۴۳۲۲۰۳ //

بیرانوند: بابت صحنه گل معذرت‌خواهی می‌کنم/ زود خوشحالی نکنید و فصل قبل را یادتان نرود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس بابت گلی که از رضا اسدی روی ضربه ایستگاهی دریافت کرد، از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

بیرانوند: بابت صحنه گل معذرت‌خواهی می‌کنم/ زود خوشحالی نکنید و فصل قبل را یادتان نرود
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند بعد از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، اظهار داشت: به سپاهان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. بازی سنگینی بود، می‌توانستیم حداقل یک امتیاز را کسب کنیم که متاسفانه روی آن ضربه ایستگاهی دروازه‌مان باز شد و شکست خوردیم.

وی در مورد اینکه روی گل رضا اسدی عملکرد مناسبی نداشت، تصریح کرد: بعضی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌شود کاری کرد. رضا اسدی شوت خیلی خوبی زد؛ متأسفانه نشد که عکس‌العمل نشان بدهم. من بابت آن صحنه عذرخواهی می‌کنم، بازی سختی بود. وقتی تعویض‌های سپاهان را دیدم برای تیم خودم احساس شرمندگی می‌کردم. چند بازیکن ما مصدوم بودند و نتوانستند در این بازی باشند. ما یک هفته سخت را پشت سرگذاشتیم. 10، 11 بازیکن ما دچار سرماخوردگی بودند و شرایط خیلی سختی داشتند. فقط این را باید بگویم که برای خوشحالی تیم‌ها خیلی زود است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات فصل قبل و قهرمانی پرسپولیس گفت: به نظرم هواداران تیم‌ها نباید زیاد خوشحالی کنند و چهار هفته فصل قبل را از یاد نبرند که پرسپولیس از نظر امتیازی در جدول عقب بود، اما در پایان توانست سه جام بیاورد. به نظرم خوشحالی جلوی چشمان خیس بازیکنان پرسپولیس، بازیکنان ما را بیدار می‌کند. زیاد خوشحالی نکنید که تازه هفته دهم است. این پرسپولیس با 12 الی 13 نفر تا فینال آسیا هم پیش رفته است و هر وقت بخواهد بیدار شود جلوی این بچه‌ها را گرفتن سخت است. ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های بعد را بهتر شروع کنیم هر چند می‌دانیم که بازی‌های سختی در پیش داریم. بازی النصرو الدحیل را در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو داریم و دو بازی است که سرنوشت ما در این دو بازی تعیین می‌شود تا از گروه صعود کنیم. بعد این بازی به استقبال دربی می‌رویم. شرایط ما شرایط سختی است. البته بازیکنان ما اینقدر باتجربه هستند و شرایط سخت را گذراندند که در اینجای فصل هم مشکلی نداریم.

بیرانوند بعد از این شکست خطاب به هواداران پرسپولیس تأکید کرد: از هواداران پرسپولیس ممنونم، آنها ما را تنها نگذاشتند. در هفت سال اخیر که شش قهرمانی به دست آمده، با حمایت همین هواداران بوده است. هواداران ما پا پس نمی‌کشند. خیلی‌ها هستند که بتوانند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرند و هزینه انجام می‌دهند. امروز یکی از این تیم‌ها یعنی سپاهان را دیدید که خودش سه تیم داشت. آنها همه بازیکنان را جذب کردند که تیم‌های مدعی نتوانند آنها را جذب کنند. چهار پنج بازیکن سپاهان که من انتظار داشتم امروز آنها بازی کنند، فرصت بازی پیدا نکردند. یعنی خدا را شکر دست سپاهان در انتخاب ترکیب و بازیکن باز است. چون سال گذشته پرسپولیس سه قهرمانی کسب کرد، امسال را دست‌کم گرفتیم و آنقدر که نیاز داشتیم بازیکن جذب نکردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا خروج بازیکنانی نظیر عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس بر اساس ضعف مدیریتی مدیر باشگاه بود، گفت: رضا اسدی مگر سال قبل با ما بود که قهرمان شدیم؟ عیسی آل‌کثیر(بنده خدا) فقط هشت هفته آخر به ما اضافه شد. شما سؤالی می‌کنید که ارتباطی با هیئت مدیره ندارد. فقط عیسی آل‌کثیر از ما جدا شد که فکر می‌کنم فقط هفت یا هشت هفته آخر اضافه شد. تیم ما همان تیم سال قبل است، اما مصدومیت‌ها تأثیر گذاشته. وحید امیری، یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی برای تیم وزنه بودند، اما شرایط اینطوری جلو رفته است. همه انتظار دارند پرسپولیس به شکل بازیکن مدعی ظاهر شود و شرایط سخت است. امسال باید با خیلی‌ها بجنگیم، چون مسلماً وقتی در هفت سال شش مرتبه قهرمان لیگ برتر می‌شوید و دو مرتبه تا فینال آسیا می‌روید و یک نایب قهرمانی کسب می‌کنید شرایط سخت می‌شود.

کاپیتان در پاسخ به سوال خبرنگار که هواداران سپاهان خطاب به وی شعر «بارون، بارون» را برای کری می خواندند، تصریح کرد: به هر حال بارون بارون جوری شده که پشت آن موارد دیگر هم اضافه می‌کنند. به هر حال هر جایی می‌رویم هواداران تیم خودشان را تشویق می‌کنند. آنها می‌دانند که من شوخ هستم و حرکاتی نشان می‌دهم اما به دل نگیرند و ناراحت نشوند. امروز هواداران سپاهان، جو  خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند. این یک موضوع طبیعی است که بیرون ورزشگاه آزادی هر جا می‌رویم این اتفاقات برای ما بیفتد.

بیرانوند درباره اعلام لیست جدید تیم ملی خاطر نشان کرد: به هر حال امروز تمام شد و از فردا فیفا دی جدید را در پیش داریم و دو بازی  مقدماتی جام جهانی را باید انجام بدهیم. همان بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند لیاقتش را داشتند و خدا را شکر کسی مصدوم نشده است. افرادی که دعوت شدند چه در تیم ملی ملی و چه خارج از کشور لیاقت این دعوت را داشتند. امیدوارم بازیکنانی که در خدمت تیم ملی هستند بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند و در این بازی سربلند از زمین خارج شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان