//
کدخبر: ۳۹۹۷۷۰ //

آژیر خطر برای قلعه نویی / عملکرد ضعیف دو ملی‌پوش پرسپولیسی

عملکرد ضعیف زوج خط دفاعی تیم ملی ایران در باشگاه های قطر زنگ خطر را برای تیم ملی و سرمربی آن به صدا درآورده تا نگاه تازه ای به استفاده از جوانترها داشته باشد.

آژیر خطر برای قلعه نویی / عملکرد ضعیف دو ملی‌پوش پرسپولیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

آخرین هفته رقابت‌های فصل جاری فوتبال باشگاهی قطر در حالی عصر امروز پیگیری می‌شود که الدحیل و العربی رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. لیگ ستارگان قطر که با حضور بازیکنان شاخص ایرانی نظیر شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، مهرداد محمدی، امید ابراهیمی و… همواره مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشته اما بر خلاف فصول گذشته خبری از موفقیت بازیکنان ایرانی در این مسابقات نیست.

این در حالی است که معمولاً بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر شانس زیادی در یک دهه گذشته برای پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران داشتند و رقابت بین آنها باعث بالا رفتن سطح فنی و کیفی این تیم نیز شده بود.

حالا نه تنها خبری از ورودی جدید به تیم ملی ایران از قلب لیگ ستارگان قطر نیست بلکه آمار ثبت شده از عملکرد ملی‌پوشان فعلی نیز اصلاً مطلوب نیست.

تیم فوتبال الاهلی قطر که پنج بازی گذشته خود را با شکست پست سر گذاشته است با حضور مدافعان تیم ملی ایران بیشترین تعداد گل خورده را در بازی‌های فصل جاری داشته است. محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده با وجود اینکه بازیکنان فیکس قلب دفاع الاهلی در فصل جاری بودند توانستند مانع خوبی در دریافت ۴۵ گل خورده تا اینجای فصل ایجاد کنند.

آنها نه تنها عملکردی غیر قابل باور در دفاع الاهلی داشته‌اند بلکه در چند باخت سنگین این تیم نیز نقش ویژه ای داشتند. آخرین اشتباه خلیل زاده به دیدار هفته گذشته این تیم مقابل القطر اختصاص داشت که به طرز عجیبی دروازه خودی را باز کرد. البته گل به خودی‌های خلیل زاده در این فصل از لیگ ستارگان قطر مسبوق به سابقه است. او در بازی با السیلیه نیز دفع اشتباه توپ داشت تا نشان دهد با روزهای خوب خود در ایران فاصله زیادی دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان