//
کدخبر: ۳۵۰۲۹۸ //

شهبازی: دربی شرایط خاصی خود را دارد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: نباید چیزی را فدا کنیم تا به هر قیمتی تعداد تیم‌های حاضر در لیگ زیاد شود، بلکه می‌توان از لیگ‌های پایین‌تر شروع کرد.

شهبازی: دربی شرایط خاصی خود را دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سمیه شهبازی پس پیروزی پرگل امروزِ ذوب‌آهن برابرملی‌پوشان شهرکرد در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، اظهار کرد: پیروزی در این بازی را پیش‌بینی کرده بودیم. سعی کردیم از جوانان بیشتر استفاده کنیم و به برخی بازیکنان ریکاوری دهیم. بازیکنان جوان ما نیز خوب کار کردند. هم خودشان و هم  ما از عملکردشان راضی و خوشحال هستیم.

وی درباره حاضر نشدن برخی تیم‌ها زمانی که از صعود ناامید می‌شوند، گفت: عیب را از تیم‌ها نمی‌دانم. هرتیمی تشکیل می‌شود تا از پتانسیل‌های شهرش استفاده کرده و با کنار هم قرار گرفتن دختران فوتبالیست جوان و نوجوان در کنار هم از فوتبال لذت ببرند. اما نباید تعداد تیم‌ها در لیگ به هر قیمتی زیاد باشد بلکه می‌توان از لیگ‌های پایین‌تر شروع کرد تا تیم‌ها از لحاظ اسپانسرینگ آب دیده‌تر شده و بازیکنانشان پخته‌تر شوند.

شهبازی اضافه کرد: به تیم شهرکرد تبریک می‌گویم که با وجود تمام مشکلات پا پس نکشیدند و تا آخر لیگ ادامه می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن یادآور شد: شاید روزهای آخر کار به حساب تفاضل گل به بکشد، اما اشتیاق بازیکنان در بازی امروز برای گلزنی مربوط به شور و شوق خودشان بود و می‌خواستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند.

شهبازی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص بازی حساس ذوب آهن برابر سپاهان، افزود: بازی با بوشهر این هفته لغو شده و هفته بعد به مصاف سپاهان می‌رویم. سپاهان از لحاظ مهره، امکانات و پتانسیل با تیم ما قابل مقایسه نیست، اما دربی همیشه شرایط خاص خود را داشته و ما و هواداران به این قضایا توجهی نداریم. می‌رویم تا یک بازی خوب انجام داده تا همگی از بازی لذت ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان