//
کدخبر: ۳۳۵۱۵۸ //

جام حذفی / صعود شهرخودرو به جمع ۱۶ تیم برتر

عنابی‌پوشان مشهدی در خانه موفق شدند از سد حریف لیگ یکی خود بگذرند و به جمع 16 تیم برتر جام حذفی صعود کنند.

 جام حذفی / صعود شهرخودرو به جمع 16 تیم برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

شهر خودرو خراسان قعرنشین لیگ برتر که در لیگ هیچ بردی را نتوانسته بود به دست آورد، به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل خود در جام حذفی بود و شاگردان سیدعباسی برای رسیدن به این مهم باید در خانه امروز از استقلال ملاثانی میزبانی می‌کردند.

در روزی که سیدعباسی به برخی بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، شهر خودرو بهتری نسبت به حریف لیگ یکی در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد نشان داد و در لحظات پایانی نیمه نخست در آستانه رسیدن به گل برتری هم بودند اما نمایش فوق‌العاده خط دفاعی استقلال اجازه این اتفاق را نداد تا نیمه اول بدون گل مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم، بازهم ابتکار عمل در اختیار شاگردان سیدعباسی بود و آن‌ها موقعیت‌های متعدد گلزنی روی دروازه استقلال ملاثانی خلق کردند که درخشش آهکی سنگربان استقلال اجازه گلزنی به مهاجمان شهر خودرو را نداد و روی یک ضدحمله، رضا کرملاچعب مهاجم تعویضی آبی‌های ملاثانی در موقعیت تک به تک گل برتری را برای استقلال زد.

اما در ادامه تعویض‌های سرمربی جوان شهر خودرو جواب داد و خیلی زود روی شوت تماشایی محمدرضا فلاحیان شهر خودرو به گل مساوی رسید و مجدداً چند فرصت ایده‌آل گلزنی نصیب عنابی‌پوشان مشهدی شد اما درخشش علی‌اکبر آهکی مانع از فروپاشی دوباره دروازه استقلال ملاثانی شد تا بازی در 90 دقیقه با تساوی 1-1 به پایان برسد.

در اوقات اضافی، دو تیم فرصت‌های خوبی را برای گلزنی داشتند و حتی تیرک دروازه دو تیم نیز به لرزه در آمد.

در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی به ضربان پنالتی خواهد رفت، محمدرضا فلاحیان هافبک تعویضی شهر‌خودرو توانست روز درخشان خود را تکمیل کند و روی غفلت مدافعان استقلال، گل دوم و برتری شهر خودرو را در دقیقه 119 به ثمر رساند تا کامبک مشهدی‌ها تکمیل شود و آن‌ها برنده این مسابقه جذاب و پرموقعیت باشند.

این نخستین پیروزی فصل شهر خودرو است و آن‌ها حالا با این پیروزی به جمع 16 تیم برتر جام حذفی صعود کردند؛ شهر خودرویی‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر جمعه باید در خانه از استقلال تهران میزبانی کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان