//
کدخبر: ۲۱۲۹۵۹ //

نیکو کواچ: امیدوارم پس از بازی با لایپزیگ در صدر جدول باشیم

نیکو کواچ امیدوار است تیمش هر چه زودتر صدرنشین بوندس‌لیگا شود.

 نیکو کواچ: امیدوارم پس از بازی با لایپزیگ در صدر جدول باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل راسنبال لایپزیگ در هفته پیش‌روی بوندس‌لیگا از انتظار برای  صدرنشینی هر چه زودتر در لیگ خبر داد.

 سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ اظهار داشت: تمامی بازیکنان بین المللی ما از تیم‌های  ملی خودشان به سلامت بازگشته‌اند. فیلیپه کوتینیو و آلفونسو  دیویس دیرتر از بقیه رسیدند. یک بازی مهم برای ما  در پیش است.می‌دانیم در زمین لایپزیگ چه چیزی در انتظار ما خواهد بود. برای این بازی با انگیزه و آماده هستیم. با حضور یولین ناگلزمان آن‌ها یک مربی عالی دارند. ما لایپزیگ را خیلی جدی می‌گیریم و می‌خواهیم پس از پایان بازی در صدر جدول باشیم.

او در ادامه افزود: باید منتظر کوتینیو باشیم و پس از بازگشت با او درباره وضعیتش صحبت کنم. مطمئنا چنین سفری طاقت فرساست. من نمی‌توانم و نمی‌خواهم ترکیب را فاش کنم. گنابری بسیار خوب پیشرفت کرده است. او 23 سال سن دارد و هنوز می‌تواند پیشرفت کند. اینکه  2 گل برای آلمان به ثمر رساند، بسیار خوب است. نمی‌توانم بگویم در تمامی بازی‌ها فرصت حضور در میدان را به دست می‌آورد. ما یک ترکیب بسیار خوب در اختیار داریم اما او زمان کافی به دست می‌آورد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان