//
کدخبر: ۱۹۵۹۲۸ //

مروری بر حاشیه های دیدار فوتسال ایران با ژاپن

دیدار دوم مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا درحالی با برتری ژاپن برابر ایران به پایان رسید که این دیدار در پایان با تنش هایی همراه بود.

مروری بر حاشیه های دیدار فوتسال ایران با ژاپن
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن از مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز پنج شنبه در سالن پورشریفی تبریز در حضور ۴ هزار هوادار تبریزی به مصاف هم رفتند.

علی کفاشیان رئیس سابق کمیته فوتسال، محمدرضا ساکت دبیرکل سابق فدراسیون و ابراهیم شکوری دبیرکل فعلی فدراسیون فوتبال با حضور در سالن پورشریفی تبریز، این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

این دیدار در پایان دو نیمه با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافی کشیده شد. در وقت های اضافی تیم ژاپن موفق شد ۴ گل بزند و این بازی در نهایت با نتیجه ۸ بر ۴ به نفع ژاپن تمام شد.

در پایان این بازی بازیکنان ایران با داور بازی درگیری شدیدی پیدا کردند و بازی به حاشیه کشیده شد. آنها معتقد بودند که داور بازی روی گل پایانی ژاپن اشتباه کرده است.

تماشاگرانی که به سالن آمده بودند نیز در چندین مرتبه اقدام به تشویق تیم تراکتورسازی کردند. آنها همچنین حمایت شدیدی از تیم ملی ایران داشتند و فریادهای یاشاسن ایران هواداران در سالن جو خاصی را ایجاد کرده بود.

پس از اینکه دروازه تیم ایران در نیمه نخست باز شد، هواداران با شعار «عیبی یوخ» یعنی عیبی ندارد به بازیکنان روحیه دادند.

بازیکنان ژاپن پس از پایان بازی به سمت تماشاگران رفتند و به آنها تعظیم کردند. هواداران تبریزی نیز آنها را به شدت تشویق کردند.

با این نتیجه ژاپن به فینال رسید و باید برای کسب عنوان قهرمانی با افغانستان دیدار کند. ایران نیز از رسیدن به فینال بازماند و باید در دیدار رده بندی به مصاف اندونزی برود.

فینال و رده بندی این مسابقات روز شنبه برگزار می شود.

مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان