//
کدخبر: ۱۹۲۳۸۷ //

آخرین اخبار از تیم تراکتورسازی/عزمی جدی برای بستن تیم قهرمان

تراکتورسازان در تلاش هستند تیمی برای فصل بعد ببندند که آنها را به عنوان قهرمانی برساند.

آخرین اخبار از تیم تراکتورسازی/عزمی جدی برای بستن تیم قهرمان
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتورسازی تبریز بعد از فسخ قرارداد با لیکنز، حالا یکی از تیم‌هایی به شمار می‌رود که بدون سرمربی است و این در حالی است که لیگ نوزدهم زودتر از لیگ‌های گذشته شروع خواهد شد و با شرایطی که تراکتورسازی دارد، به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی این تیم از هر چیزی واجب‌تر است. تراکتورسازی سال گذشته را از نظر هواداران با وجود صرف هزینه‌های زیاد و جذب چند سرمربی خارجی و داخلی و بازیکنان ستاره، با ناکامی سپری کرد. کسب رتبه پنجم با 52 امتیاز نه تنها نتوانست هواداران این تیم را راضی کند، بلکه تراکتورسازی هم در لیگ برتر و هم در جام‌حذفی حتی نتوانست خاطرات سال‌های گذشته را تکرار کند.

حالا با جدایی لیکنز مسئولان تراکتورسازی در تدارک جذب سرمربی سرشناس برای تیم‌شان هستند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی که تا شروع لیگ برتر در فصل نوزدهم باقی مانده است، این تیم را برای قهرمانی مهیا کنند. طی روزهای گذشته نام‌های بسیاری به میان آمده است و حتی مذاکره تراکتوری‌ها با سرمربی قهرمان سه فصل گذشته لیگ برتر هم به طور جدی مطرح شد ولی برانکو اعلام کرد همچنان در پرسپولیس ماندگار است و تبریز نخواهد رفت.

اینها تنها حواشی جذب سرمربی برای تراکتورسازی نبود. در حالی که برخی نام‌های داخلی هم برده می‌شد، مالک تراکتورسازی از جذب سرمربی خارجی برای تیمش حرف زد و با این صحبت‌های زنوزی، نام بردن از اسم‌های خارجی شروع شد تا در حالی که فدراسیون فوتبال تمایل زیادی به جذب سرمربیان و بازیکنان خارجی ندارد، تراکتورسازی و هوادارانش منتظر مربی خارجی دیگری روی نیمکت تیم‌شان باشند.

هر چند هنوز خبر تایید شده‌ای درباره انتخاب سرمربی تراکتورسازی وجود ندارد اما با اعلام نظر مالک این تیم در خصوص جذب سرمربی خارجی، به نظر می‌رسد نیمکت تراکتورسازی در این فصل هم به مربیان وطنی نخواهد رسید و به احتمال زیاد باید روی گزینه‌های خارجی حساب باز کرد. با این اوصاف آنطور که خبر می‌رسد جلسه‌ای در باشگاه تراکتورسازی تشکیل شده تا در مورد موضوعات مختلف این تیم تصمیم‌گیری شود. در این جلسه که با حضور مالک و تعدادی از مسوولان این تیم و چند پیشکسوت تشکیل شده است، موضوعات مهمی مطرح شد.

ناگفته نماند که مالک باشگاه تراکتورسازی، مالک باشگاه ماشین‌سازی هم هست و در این جلسه در خصوص هر دو تیم صحبت شده است. آنطور که در این جلسه مطرح شده پیش از پرداختن به موضوع تراکتورسازی، بحث حضور ماشین سازی در لیگ نوزدهم را مطرح کردند و به نظر می‌رسد مالک این تیم تصمیم جدی برای واگذاری ماشین‌سازی دارد و طی روزهای آینده احتمال واگذاری این تیم وجود دارد، البته این به صورت قطعی مطرح نشده و در صورتی که شرایط واگذاری ماشین‌سازی مهیا نشود، این تیم همچنان با شرایط فصل گذشته در لیگ برتر حضور خواهد داشت اما موضوع اصلی جلسه مسئولان تراکتورسازی مربوط به این تیم بود.

در این جلسه در خصوص حفظ بازیکنان اصلی اتفاق نظر بوده و مقرر شده است که بازیکنان کلیدی این تیم همچنان به کارشان در تراکتورسازی ادامه دهند و البته با توجه به ضعف‌های این تیم در خط حمله و جدایی بازیکنانی مثل استوکس و اروین و... قرار شده است با انتخاب سرمربی جدید بلافاصله جذب بازیکن برای خط حمله تراکتورسازی در دستور کار قرار گیرد. از طرف دیگر اعضای این جلسه روی جذب سرمربی خارجی اتفاق نظر داشتند و به زودی باشگاه تراکتورسازی با گزینه‌های پیشنهادی اعضای جلسه وارد مذاکره خواهد شد و البته مالک باشگاه نیز شخصاً به دنبال جذب مربی خارجی برای نیمکت تراکتورسازی است.

برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این جلسه به خوبی نشان می‌دهد که تراکتورسازی باز هم یکی از مدعیان فصل آینده خواهد بود اما باید دید مدیریت و کنترل حواشی این تیم به چه سمتی پیش خواهد رفت و یا امسال زنوزی با بهره‌گیری تجربه سال گذشته می‌تواند انتظارات هواداران و رسیدن به قهرمانی را برآورده کند.

در فصل گذشته رقابت‌ها معمولاً از ماشین‌سازی به‌عنوان حامی تراکتورسازی در رویارویی با حریفان نام برده می‌شد و حتی نتایج کسب شده توسط ماشین‌سازی در چند بازی به نفع تراکتورسازی بود، اگر این را بپذیریم به نظر می‌رسد سال آینده باز هم همین شرایط برقرار باشد و شاید تراکتورسازی با خوابیدن در باد ماشین‌سازی بتواند ماراتن لیگ برتر را این‌بار به نام خود به ثبت برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان