//
کدخبر: ۱۹۱۸۰۲ //

فوری؛ اشتباه تاریخی پدیده، تراکتورسازی را راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند

مدیران باشگاه تراکتورسازی به حضور یک بازیکن غیرقانونی در ترکیب پدیده واکنش نشان دادند.

فوری؛ اشتباه تاریخی پدیده، تراکتورسازی را راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پدیده در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه بعد از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستان، چاواریا ملقب به چوچو را به عنوان بازیکن آزاد از تیم رئال استنلی به خدمت گرفت و در نیم فصل دوم از او بهره گرفت.

اکنون طی اطلاعیه باشگاه تراکتورسازی و طبق استعلام  از فدراسیون نیکاراگوئه، گویا چوچو تا پایان خرداد 1400 با باشگاه خود قرارداد داشته است و حضور او در پدیده غیرقانونی بوده است. گفته می‌شود بین باشگاه مشهدی و باشگاه رئال استنلی قرارداد قرضی نیز ثبت نشده است.

حال باشگاه تراکتورسازی با انتشار این بیانیه و با استناد به بند 2 ماده 5 مقررات انتقال فدراسیون فوتبال، مانع از ثبت قرارداد همزمان بازیکن با دو باشگاه و ماده 10 برای انتقال قرضی می تواند استثنای این ماده باشد، خواهان تغییر نتایج دیدارهایی که این بازیکن برای پدیده به میدان رفته شده است. گفتنی است طبق گفته معاون باشگاه تراکتورسازی، اسناد و مدارک کاملی توسط معاون حقوقی باشگاه برای فدراسیون فوتبال محیا گردید و در تاریخ ٩٨/٢/٧ برای فدراسیون فوتبال ارسال شده اما تا به امروز فدراسیون مطلب را مسکوت گذاشته است.

لازم به ذکر است اگر ادعای تبریزی‌ها در این خصوص واقعیت داشته باشد، تغییر نتایج پدیده می‌تواند تراکتورسازی را در صورت قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی به پلی‌آف آسیا بفرسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان